نگاه ویژه به شعار محله محوری در فرهنگسراهای شهر ارومیه

ارومیه (پانا) - رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه بر شعار محله محوری در فرهنگسراهای سطح شهر ارومیه تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۳۰۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد
نگاه ویژه به شعار محله محوری در فرهنگسراهای شهر ارومیه

حسین پناهی گفت: توجه به موضوعات مهم به ویژه بحث های فرهنگی ،مذهبی و مدیریتی در فرهنگسراها باید در نظر گرفته شود و در این راستا باید به شعار محله محوری نیز نگاه ویژه شود.

وی با بیان اینکه تصمیم سازی بر اساس مشاهدات درون منطقه و نیز توجه به مشارکت مردم در امور فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و نیز خدمات شهری انجام گیرد، بیان کرد: فرهنگسراها بعنوان شهرداری های محله محور در مناطق نامیده می شوند و در این جهت نیز به آگاهسازی و تغییر رفتار و آموزش های شهروندی مورد توجه قرار گیرد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه استفاده از ایده ها و نظرات نخبه های فرهنگی و مذهبی شهر ارومیه در فرهنگسراها راجزو اولویت های کاری فرهنگسراها عنوان کرد و گفت: در این زمینه نیز فرهنگسرای قرآن و عترت یکی از بنام ترین و موثرترین فرهنگسراهای شهر ارومیه است و لذا باید در مسیر قرآن و عترت حرکت نماید و این فرهنگسرا باید به جایگاه واقعی خود برسد.

وی با تقدیر از تلاش های فرهنگسراهای شهرداری ارومیه بیان کرد: : ایجاد انگیزه در فرهنگسراها جهت فعالیت های فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی ، توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه فرهنگ ،کلان نگری به فرهنگسراها و استفاده از پتانسیل های فرهنگسراها برای مدیریت محله ها و مناطق باید رعایت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار