در کارگاه ایده یابی و اجرای کارتون در تبریز؛ کارتونیست ها به حمایت از کالای ایرانی می پردازند

تبریز(پانا)- سرپرست حوزه هنری آذربایجان شرقی گفت: کارگاه دو روزه ایده یابی و اجرای کارتون با موضوع تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی، با حضور هنرمندان و اساتید گرافیک و کارتون از عصر سه شنبه 29 خرداد در تبریز آغاز به کار کرد.

کد مطلب: ۸۳۰۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد
در کارگاه ایده یابی و اجرای کارتون در تبریز؛ کارتونیست ها به حمایت از کالای ایرانی می پردازند

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان شرقی، سید مهدی سیدین نیا با اعلام این خبر افزود: کارگاه تخصصی فوق با حضور علی اسدی از استان اصفهان و فرهاد رحیم قراملکی از تبریز از 29 تا 30 خرداد به مدت دو روز از ساعت 15 الی 19 در محل سالن جلسات حوزه هنری استان برگزار می شود.
وی هدف از برگزاری این رویداد فرهنگی هنری را استفاده از ظرفیت تاثیرگذار هنرمندان در فرهنگسازی و ترویج استفاده و حمایت از کالاهای ایرانی عنوان کرد و خاطر نشان نمود: از این طریق می توان بسترهای حمایت از تولید و اشتغال بیش از پیش در کشور را فراهم آورد.
سیدین نیا ادامه داد: کارگاه تخصصی ایده یابی و اجرای کارتون با موضوع تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی هنرمندان گرافیست و کارتونیست برای خلق آثار فرهنگساز با موضوع تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی گرد هم جمع خواهند شد و در پایان این کارگاه به نفرات برگزیده اول تا سوم جوایزی اهدا می شود.
این کارگاه به همت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان آذربایحان شرقی و با همکاری حوزه هنری اصفهان و انجمن کاریکاتور تبریز برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار