انقلاب اسلامی یک حادثه نیست، یک واقعه است

کرج (پانا) - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بابیان اینکه اگر شهدا خون‌های پاک و مقدس خود را قربانی نمی‌کردند، یقیناً امروز شاهد پیروزی و سرافرازی انقلاب اسلامی نبودیم گفت: قهرمانان اصلی انقلاب اسلامی شهدا هستند.

کد مطلب: ۸۳۰۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد
انقلاب اسلامی یک حادثه نیست، یک واقعه است

ابراهیم طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در جلسه شورای سیاست‌گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت سبب پیروزی انقلاب شده است و ما باید با ادامه راه شهدا انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را با این دستاوردهای خوب حفظ کرده و روزبه‌روز به عزت آن بیفزاییم.

وی افزود: باید باهمت عالی و تلاش مجد از دستاوردهای انقلاب اسلامی که حاصل خون شهدا و تفکر راهبردی امام راحل است به‌خوبی پاسداری کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در پایان با تأکید بر اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران و جامعه‌ی بزرگ ایثارگری استان البرز کما فی سابق بازوی توانمند برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در استان البرز است بیان داشت: انقلاب اسلامی یک حادثه نیست انقلاب اسلامی یک واقعه است انقلاب اسلامی هم به جهت تأثیرگذاری و هم به جهت ماندگاری از ابعاد مختلف الگوی همه عالم است که امروز شاهد این هستیم که انقلاب به‌تمامی نقاط جهان در حال انتشار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار