مدیرکل آموزش و پرورش لرستان: کار خیران مدرسه ساز،ساختن آینده فرزندان این مرز و بوم است

خرم آباد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت:در مراسم کلنگ‌زنی ساخت مدرسه شش کلاسه روستای سراب یاس خرم آباد گفت: کار خیران مدرسه ساز، ساختن آینده فرزندان این مرز و بوم است.

کد مطلب: ۸۳۰۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان: کار خیران مدرسه ساز،ساختن آینده فرزندان این مرز و بوم است

رضا زینی وند مقدم با تقدیر از اقدام خداپسندانه خیر مدرسه ساز سبزی میرسالاری گفت: ساخت مدرسه ۶ کلاسه ابتدائی در این روستا یک یادگار ماندگار برای انتشار علم و علم آموزی است .
وی با اشاره به نهضت مدرسه سازی در جامعه گفت: اگر خیران مدرسه ساز در امر مدرسه سازی مشارکت نمی‌کردند امروز آموزش و پرورش در انجام رسالت خطیر خود با مشکل مواجه می شد.
وی مدرسه سازی را کار دل خواند و گفت: خیرین پول خود را در مسیری ارزشمند که همان ساختن آینده فرزندان این مرز و بوم است هزینه می کنند و آثار و فواید معنوی علم آموزی دانش آموزان به آن خیر میرسد.
سرپرست آموزش و پرورش ناحیه ۲ خرم آباد نیز گفت: مدرسه‌سازی پیشتازی در امر خیر است و خیرین مدرسه ساز در حرکتی آگاهانه همپای دولت تمام اهتمام خود را در جهت تامین فضاهای مورد نیاز در آموزش و پرورش به کار می گیرند.

پرویز محسنی افزود: دست خیرین مدرسه سازی همچون میرسالاری که در ساخت فضاهای آموزشی ما را یاری می دهند را به گرمی می فشاریم.
گفتنی است برای ساخت این مدرسه با زیر بنای یک هزار مترمربع به یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است که این هزینه با مشارکت خیر مدرسه ساز و اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان تامین می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار