سمندر لرستانی نماد مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نونهالان کشور شد

خرم آباد (پانا) - معاون تربیت و سلامت آموزش و پرورش لرستان گفت: در جهت توجه به گونه ارزشمند و خاص سمندر لرستانی، این گونه زیبا به عنوان نماد مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نونهالان کشور(دوره اول متوسطه) انتخاب شد.

لینک کوتاه کپی شد
سمندر لرستانی نماد مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نونهالان کشور شد

فرید بهرامی با اشاره به برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات ورزش دانش آموزی در رشته کشتی آزاد و فرنگی نونهالان کشور(دوره اول متوسطه) در خرم آباد گفت: برای اولین بار در تاریخ برگزاری مسابقات ورزشی آموزش و پرورش تصمیم گرفتیم در راستای حفظ محیط زیست و توجه به گونه ای ارزشمند و خاص که متاسفانه در خطر انقراض قرار دارد ، سمندر لرستانی را به عنوان نماد مسابقات انتخاب کرده و در این راستا برنامه های تبلیغی بسیار خوبی نیز در نظر گرفته شده است.
وی یکی از اقدامات انجام شده در این زمینه را ساخت تیزر انیمیشن از زیستگاه سمندر لرستانی توسط اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان اعلام کرد و گفت: در طول برگزاری مسابقات نیز با تبلیغات محیطی در سطح شهر، تبلیغات تلویزیونی و فضای مجازی، افکار عمومی را بیشتر در جهت حفظ این گونه ارزشمند ترغیب خواهیم کرد.
گفتنی است مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نونهالان کشور(دوره اول متوسطه) از 10 تیر لغایت 16 تیرماه در سالن شهید توکل مصطفی زاده برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار