سخنگوی سازمان آتش‌نشانی: حریق پاساژ خیابان امیرکبیر مهار شد

عملیات لکه‌گیری پاساژ خیابان امیرکبیر آغاز شد

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با تشریح جزئیات حریق در ساختمان یک پاساژ در خیابان امیرکبیر از کنترل حریق در محل حادثه خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۰۷۷۶
لینک کوتاه کپی شد
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی: حریق پاساژ خیابان امیرکبیر مهار شد

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با پانا گفت: ساعت ۲۱:۲۹ شب گذشته یک مورد آتش‌سوزی در پاساژی قدیمی در خیابان امیرکبیر به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اعلام شد و بلافاصله شش ایستگاه به همراه سه نرده‌بان و تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند. محل آتش‌سوزی پاساژ دو طبقه‌ای بود که در طبقه بالای آن نزدیک به ۱۰ انبار قدیمی با حجم زیادی اجناس قابل اشتعال که به صورت ناایمن قرار داشتند پر شده بود. همچنین طبقه همکف آن نیز با کاربری لوازم خودرو مورد استفاده قرار می‌گرفت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: در مجاورت این پاساژ هتلی بود که حدود ۲۵ مسافر در آن اقامت کرده بودند. در اولین اقدام، این افراد صحیح و سالم از ساختمان خارج شدند و تا این لحظه مصدومیت خاصی رخ نداده است.

وی با اشاره به جزئیات عملیات اطفاء حریق در این ساختمان گفت: هم‌اکنون بعد از گذشت حدود پنج ساعت از آغاز عملیات، لکه‌گیری از یک ساعت و نیم قبل آغاز شده است. ساختمان بسیار قدیمی است و حرارت زیادی را تحمل کرده است. وجود لوازم یدکی خودرو در حجم زیاد هم موجب شده حجم حرارت بالا برود و از همین‌رو آتش‌نشانان با احتیاط کار را پیش می‌برند و بدون تماس فیزیکی با ساختمان عملیات را انجام می‌دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار