مدیرکل آموزش و پرورش سمنان اعلام کرد: توجه جدی به نماز جماعت در مدارس با رویکرد اخلاق و معنویت

سمنان (پانا) - مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان گفت: برنامه های آموزش و پرورش استان سمنان در سال تحصیلی جدید، توجه جدی به نماز جماعت در مدارس با رویکرد اخلاق و معنویت دارد.

کد مطلب: ۸۳۰۷۷۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش سمنان اعلام کرد: توجه جدی به نماز جماعت در مدارس با رویکرد اخلاق و معنویت

محمد دستورانی در گردهمایی ائمه جمعه استان سمنان بااشاره به اینکه عرصه تعلیم و تربیت، عرصه بسیار حساس و مهمی است، افزود: آموزش و پرورش سنگ بنای جامعه و نبض جامعه است.

وی اظهارکرد: استان سمنان دارای 120 هزار دانش آموز است که تعداد 10 هزار معلم و معلم یار در 1000 مدرسه و در 5 هزار کلاس درس عهده دار تعلیم و تربیت می باشند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان یکی از دغدغه های اصلی آموزش و پرورش استان را توجه به تربیت انقلابی دانش آموزان در مدارس دانست و گفت: انقلاب اسلامی یک سبک زندگی، تفکر جدید و مستقل را در جامعه ایجاد کرد و وظیفه و مسئولیت ما در تربیت انقلابی دانش آموزان بر اساس رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری است.

دستورانی خاطرنشان کرد: تقویت روحیه دشمن شناسی و استکبار ستیزی در دانش آموزان و جوانان و تقویت هویت دینی و ملی در دانش آموزان و جوانان، از برنامه های آموزش و پرورش برای جلوگیری از رخنه فرهنگی در دانش آموزان بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: مبنای آموزش و پرورش استان سمنان متناظر با سیاست های وزیر آموزش و پرورش برای تربیت دینی و هویت انقلابی دانش آموزان «اصول دین' فروع دین' اصول انقلاب اسلامی ' اصول قانون اساسی' سند تحول بنیادین' برنامه درسی ملی و اقتصاد مقاومتی» است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان "دانش آموز" ، "معلم" و "خانواده" را سه رکن اصلی نظام تعلیم و تربیت دانست و تصریح کرد: برنامه های آموزش و پرورش استان سمنان در سال تحصیلی جدید، توجه جدی به نماز جماعت در مدارس با رویکرد اخلاق و معنویت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار