تصویب 216 طرح اشتغال روستایی در استان یزد

یزد (پانا) - معاون برنامه ریزی استاندار یزد از تصویب ۲۱۶ طرح اشتغال روستایی در استان یزد خبرداد.

کد مطلب: ۸۳۰۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد
تصویب 216 طرح اشتغال روستایی در استان یزد

علی زینی وند در چهارمین جلسه کارگروه اشتغال استان یزد در سال جاری با بیان اینکه طرح های اشتغالزایی روستایی خوبی در استان ارائه شده است، اظهار داشت: برخی از این طرح‌ها خوب و جامع هستند اما وثیقه‌های لازم بانکی را ندارند.

وی بیان کرد: طرح‌هایی که توجیه پذیر هستند اما وثیقه ندارند نباید در ترافیک کاری قرار گیرند بلکه باید در صف دیگر برای بودجه بعدی قرار گیرند و تسهیلات بقیه طرح‌ها به سرعت پرداخت شود تا به مشکلات طرح‌های بدون وثیقه رسیدگی شود.

زینی وند با بیان اینکه برای استان یزد ۸۲۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در نظر گرفته شده است، افزود: اکنون مسئله اصلی ما، جذب این ۸۲۰ میلیارد تومان است.

معاون برنامه ریزی استاندار یزد خاطرنشان کرد: تاکنون ۲۱۶ طرح اشتغال روستایی در استان یزد تصویب شده که این طرح ها برای بیش از هزار نفر اشتغالزایی می کنند.

زینی‌ وند، اعتبار مورد نیاز این طرح ها را بالغ بر ۱۱۵ میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار داشت: این طرح ها به بانک معرفی شده و تسهیلات خود را دریافت کرده اند یا در آستانه دریافت هستند.

وی با اشاره به برخی از این طرح ها عنوان کرد: مجتمع اقامتی و پذیرایی بین راهی اردکان با ایجاد شغل برای ۶۰ نفر و دریافت ۷ میلیارد تومان تسهیلات، گلخانه سبزی و صیفی به وسعت ۶۴ هزار مترمربع در میبد با ۶۰ نفر اشتغالزایی و ۹ میلیارد تومان تسهیلات، تولید خوراک دام و طیور با ۵۰ نفر اشتغالزایی و ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات و ... از جمله طرح های مصوب هستند.

معاون برنامه ریزی استاندار یزد خاطرنشان کرد: طرح‌هایی که بیش از تسهیلات بالاتر از ۶۰ میلیارد تومان نیاز دارند، برای تصویب در کارگروه استان ابتدا به کارگروه ملی ارسال می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار