نقش خانواده ها در کاهش تقاضا مواد مخدر بی بدیل است

ایلام (پانا) - فرماندار دهلران نقش خانواده ها در پیشگیری و کاهش آسیب های ناشی از اعتیاد در جامعه را مهم و حائز اهمیت دانست.

کد مطلب: ۸۳۰۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
نقش خانواده ها در کاهش تقاضا مواد مخدر بی بدیل است

سید حسینعلی موسوی در نشت شورای مبارزه با مواد مخدر دهلران گفت: نقش خانواده ها در پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر برجسته است و آموزش خانواده ها از اهمیت ویژه برخوردار است.
وی با اشاره به تاثیر همایش ها در مبارزه و پیشگیری از تقاضا مواد مخدر در جامعه افزود: بر گزاری همایش ها و استفاده از تخصص صاحب نظردر این همایش ها برای پیشگیری از آثار شوم مواد مخدر در جامعه باید مد نظر باشد.
فرماندار دهلران بر ضرورت همکاری همه دستگاه ها در جهت تحقق مصوبات شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان تاکید کرد و افزود:همکاری و تعامل دستگاه ها در تحقق مصوبات و پیشبرد اهداف مد نظر شورا و احساس مسئولیت در این حوزه به جد باید دنبال شود.
موسوی به نقش سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه مبارزه با مواد مخدر اشاره و گفت: ایجاد بستر نشاط در جامعه،عزم جمعی در پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر و از طرفی نا امن کردن مناطق آلوده توسط نیروی انتظامی از دیگر راهکار ها است.
رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر دهلران گفت: همزمان با هفته مواد مخدر ویژه برنامه های متنوعی از جمله،کارگاه های آموزشی،همایش پیاده روی،توزیع برشور در راستای پیشگیری از اعتیاد در جامعه و آسیب های مواد مخدر و آگاهی بخشی به خانواده ها در دستور کار است.
رئیس پلیس پیشگیری انتظامی دهلران نیز گفت:کشف مواد مخدر شهرستان در سه ماهه اول سال جاری نسبت به سال گذشته یک هزار و 450 درصد رشد دارد.
سرهنگ سید مختار باویر افزود: آمار دستگیری ها نیز نسبت به مشابه سال قبل از رشد 160 درصدی برخوردار است.
ششم تا دوازدهم تیرماه هفته مبارزه با مواد مخدر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار