جلسه هماهنگی برنامه های پژوهشی آموزش و پرورش استان قم برگزار شد

با حضور کارشناسان نواحی و مناطق جلسه هماهنگی برنامه های پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش استان قم و به طور ویژه برنامه بیست و یکم معلم پژوهنده برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۰۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی برنامه های پژوهشی آموزش و پرورش استان قم برگزار شد

محمدی معاونت برنامه ریزی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خاطرنشان کرد چکیده های برتر آثار فرهنگیان محترم در برنامه های 19 و 20 اقدام پژوهی توسط گروه تحقیق و پژوهش چاپ شده و در اختیار همکاران محترم قرار داده شده است.

وی افزود: با توجه به ضرورت و اهمیت اشاعه یافته های پژوهشی سعی داریم، گزیده ای از اقدام پژوهی های همکاران برگزیده را هر ساله بصورت چاپ شده در اختیار همکاران محترم فرهنگی قرار داده تا ضمن استفاده از تجربیات همکاران پژوهشگر و برگزیده، مشاهده گر رشد و ارتقا پژوهش های مربوط به حوزه ی تعلیم و تربیت دانش آموزان باشیم.

معاون پژوهش اداره کل آموزش و پرورش قم تصریح کرد: نظارت دقیق و اجرای کار با کیفیت خوب، ازاهم اقدامات این جلسه هماهنگی می باشد و همچنین در جریان بررسی مطالب و اقدام پژوهی ها، نگرانی ها و آسیب های احتمالی مهمی مطرح شد که مقرر گردید در فرایند اجرای این مهم پیگیری های لازم صورت پذیرد.

محمدی در انتها بیان داشت: تمامی معلمان پژوهنده آموزش و پرورش استان قم می توانند آثار خود را در پورتال گروه تحقیق و پژوهش به نشانی pajohesh.qomedu.ir بارگزاری نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار