کسب رتبه اول انتشار مقاله توسط دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان

کرمان (پانا) - دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان، رتبه اول سرانه انتشار مقالات را در بین دانشگا های کشور کسب کرد.

کد مطلب: ۸۳۰۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه اول انتشار مقاله توسط دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته  کرمان

محمد جواد آروین، رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته از کسب رتبه اول درسرانه کمی و کیفی انتشار مقالات توسط دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان در بین دانشگاه های کشور خبر داد.

رئیس این دانشگاه با اعلام این خبر افزود: شاخص ترکیبی سرانه کمی و کیفی مقالات و مستندات علمی با چهار زیرشاخص اندازه گیری شده است.

وی از سرانه مقالات چاپ شده به تعداد اعضای هیات علمی، سرانه استنادات مقالات و مستندات، توزیع استنادها به برونداد پژوهشی یا شاخص هرشH-index) ) دانشگاه و تعداد مقالات علمی و پژوهشی نمایه شده اعضای هیات علمی دانشگاه در مجلات ISC داخلی به عنوان چهار زیر شاخص برای اندازه گیری شاخص اصلی نام برد.

آروین افزود: اطلاعات سه شاخص اولیه از مستندات علمی نمایه شده در وب سایت Web of Science استخراج شده و از مجموع سه شاخص اولیه، وزن کمی و کیفی مقالات ISI نیز به دست آمده است.

به گفته وی براساس اعلام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پس از دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته؛ دانشگاه های تربیت مدرس، صنعتی امیرکبیر و شریف، تهران و سایر دانشگاه ها قرار دارند.

به گزارش روابط عمومی همچنین دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته، این دانشگاه، چندی قبل نیز به عنوان بهره ورترین دانشگاه صنعتی ایران در بخش پژوهش معرفی شد..

دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان در حالی موفق به کسب این رتبه شد که سال گذشته در جایگاه نهم در بین دانشگاه های صنعتی قرار گرفت و در رده بندی جدید سه پله صعود کرده است.

دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در کیلومتر28بزرگراه هفت باغ علوی و جنب میدان دانشگاه واقع است و در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری د ردوره های روزانه و شبانه از طریق کنکور سراسری دانشجو می پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار