جهاد کشاورزی نقش مهمی در محرومیت‌زدایی از کشور ایفا کرد

یزد (پانا) - نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان یزد گفت: سپاه و جهاد نقش مهمی در محرومیت‌زدایی از کشور ایفا کردند و بدون این خدمات کشور به سامان نمی‌رسید.

کد مطلب: ۸۳۰۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
جهاد کشاورزی نقش مهمی در محرومیت‌زدایی از کشور ایفا کرد

حجت الاسلام سید محمد موسوی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با تأکید بر اینکه جهاد و سپاه هر دو، بال انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی بوده، هستند و می‌مانند اظهار داشت: بدون شک اگر سپاه و جهاد نبود کشور به سر و سامان نمی‌رسید و در این زمینه سپاه و جهاد کشاورزی خدمات بسیار ارزنده‌ای در محرومیت زدایی از کشور انجام داده‌اند.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان یزد گفت: البته قطعاً باید در کنار یکدیگر با اقشار گوناگون مردم و به ویژه با کشاورزان و دامداران در عرصه خدمت به مردم و نظام مقدس گام‌های محکم و استوار برداریم و می‌طلبد که حرکت ما با فرهنگ مقدس جهادی آمیخته شود.

وی تصریح کرد: یکی از وظایف خطیر و سنگین حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی در مباحث مرتبط با امور فرهنگی و عقیدتی و در حقیقت حلقه اتصال بین ارباب رجوع و مسئولان خدوم و مخلص این سازمان است و سعی بر این است که در این عرصه که این وظیفه به احسن وجه در کنار مسئولان و دلسوزان سازمان جهاد کشاورزی و ادارات تابعه انجام شود.

موسوی با بیان اینکه در نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی از ابتدای سال جدید نقشه‌ راهی برای فعالیت‌های خود طرح‌ریزی کردیم افزود: علاوه بر اینکه بازرسی را و دوستان بحث حراست مطلع کرده و برنامه خود را به همکاران در تهران ارائه کردیم و بنا را بر این گذاشتیم که این برنامه‌ها را هر ماه از طریق سیستم به سراسر استان و دفاتر تابعه ارسال و پیگیری نماییم.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان یزد بیان کرد: در برخی مواقع نیز با توجه به اینکه کار را مقدس و یک عبادت می‌دانیم، با همکاران خود به صورت جدی برخورد و با هیچ کس در زمینه‌های کار تعارفی نداشتیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار