فروش ویژه محصولات ایرانی با هدف حمایت از تولید داخلی

کرج (پانا) - رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان البرز از اجرای طرح فروش ویژه محصولات ایرانی با هدف حمایت تولید داخلی و اشتغالزایی خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۰۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
فروش ویژه محصولات ایرانی با هدف حمایت از تولید داخلی

جهانگیر شاهمرادی در برنامه "نصب برچسب های فروش کالای صددرصد ایرانی بر درب برخی از فروشگاه های پوشاک در کرج" با اشاره به مشکلات اقتصادی گفت: با حمایت از تولیدات داخلی و فرهنگ سازی برای استفاده از کالاهای ایرانی، مبارزه واقعی با قاچاق کالا عملیاتی میشود.

وی با بیان اینکه طرح مذکور از ابعاد و اهداف مختلف مورد بررسی و تحقیق قرار گرفته است، تصریح کرد: همه رسته ها می توانند در این طرح حضور داشته باشند و ما می توانیم تولید خوب و با کیفیت داشته باشیم و در این طرح ویژگی هایی مانند کیفیت، تنوع و قیمت را بر محصولات ایرانی دیده شده است.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان افزود: هدف اصلی ما حمایت از کالای صددرصد ایرانی با رعایت تکریم ارباب رجوع است به گونه ای که مشتری احساس کند برنده واقعی است و این حس باید به وجود بیاید که با خرید کالای ایرانی تولیدکنندگان در کار خود باقی می مانند و انتظار ما این است که مسئولان نیز حمایت لازم و واقعی را داشته باشند.

شاه مرادی اظهار کرد: کیفیت، رعایت نرخ های متعارف و رقابتی، داشتن تنوع و گوناگونی در طرح ها و مدل های کالا، شناسنامه دار بودن کالاها، الزام تعویض یا مرجوعی کالا حداکثر تا یک هفته از ویژگی های خرید در این طرح در نظر گرفته شده است.

در حال حاضر 200 واحد صنفی پوشاک اعلام آمادگی برای فروش کالای صددرصد ایرانی را کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار