مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اردبیل:

شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل (پانا) - مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اردبیل گفت: شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان با حضور ۱۰ استان از ۲۳ تا ۲۶ مردادماه به میزبانی استان اردبیل و در مشگین‌شهر برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۳۰۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود

سیدناصر اسحاقی در نشست خبری با اصحاب رسانه در اردبیل اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد برگزاری برنامه‌های ملی و بین‌المللی متعددی را در حوزه‌های فرهنگی و هنری برای سال 97 در استان اردبیل پیش‌بینی کرده که تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا این برنامه‌ها در موعد مقرر در استان برگزار شود .

وی بیان کرد: یکی از مهمترین این برنامه‌ها کسب میزبانی شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان برای استان اردبیل به میزبانی مجموعه پل معلق مشگین‌شهر است که این جشنواره با حضور 10 استان از 23 تا 26 مردادماه برگزار خواهد شد .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل افزود: برگزاری این جشنواره در سه محور فیلمنامه، فیلم کوتاه و عکس بوده که موضوعات مختلفی برای آن پیش‌بینی شده و شرکت‌کنندگان می‌توانند در بخش آزاد، عکس و فیلمنامه و یا فیلم کوتاه شرکت کنند که محور ویژه این برنامه حمایت از تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی است .

اسحاقی تصریح کرد: از تفاوت‌های این جشنواره به جشنواره‌های دیگر می‌توان به برگزاری آن به صورت کارگاهی اشاره کرد به طوری که شرکت‌کنندگان می‌توانند در قالب برگزاری کارگاه‌های مختلف با یکدیگر تبادل نظر کرده و از تجارب و نظرات اساتید برجسته در این حوزه‌ها برخوردار شوند .

وی اظهار کرد: استان اردبیل دارای فرهنگ و تاریخ بسیار بالا بوده و هنرمندان اردبیلی نیز به طور قطع در این جشنواره حضور فعال داشته و می‌توانند فرهنگ و تاریخی غنی استان اردبیل را در سطح ملی در این جشنواره معرفی کنند .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: برگزاری این جشنواره همزمان با حضور گروه‌های کوهنوردی برای صعود به قله سبلان در مشگین‌شهر خواهد بود که این خود یک قابلیت برای معرفی جاذبه‌های گردشگری به ویژه کوه سبلان در بین مسافران و شرکت‌کنندگان در جشنواره است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار