مدیر شرکت آراد رایانه: «سامینو» راه حل برآورده شدن آسان مایحتاج شهروندان بیرجندی

بیرجند (پانا) - مدیر شرکت آراد رایانه گفت: دنیاهر روز به سمت الکترونیکی شدن پیش می رود اپلیکیشن «سامینو» با توجه به مایحتاج بیرجند طراحی شده است تا بتوانیم باری را از دوش شهروندان خود برداریم.

کد مطلب: ۸۳۰۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیر شرکت آراد رایانه: «سامینو» راه حل  برآورده شدن آسان مایحتاج شهروندان بیرجندی

مجتبی مالکی متولد 15 بهمن سال 57 یکی از فرهنگیان کوشاست وی مدیر شرکت آراد رایانه بیرجند در عرصه نرم افزاری است که این روز ها نرم افزار «سامینو»ی او یکی از برترین اپلیکیشن‌ها در استان است.

به همین بهانه گفت‌وگویی را با وی انجام دادیم:

مالکی در خصوص معرفی این نرم افزار گفت: «سامینو» به معنای سامانه‌ای نو است و با نرم افزارهای مشابه تفاوت دارد سفارش غذا تنها گوشه ای از فازهای طراحی شده در این اپلیکیشن است . در این آپ سفارش نان، سفارش خرید از سوپر مارکت‌ها، پیک موتوری، خرید بلیت، کارواش آنلاین و برنامه‌های دیگر پیش بینی شده است که همه اینها به مرور زمان در آپ فعال خواهد شد.

وی ادامه داد: آپ سامینو را با برنامه سفارش غذا شروع کردیم و شما میتوانید با ثبت‌نام در نرم افزار هرگونه غذا با هر سلیقه را از رستوران های شهر به صورت آنلاین سفارش دهید و در محل کار یا منزل تحویل بگیرید.

مدیر شرکت آراد رایانه بیرجند یادآور شد: در این پروژه سه تیم شامل مشاوره ، برنامه ریزی و تبلیغاتی فعالیت دارند.

مالکی با اشاره به زمان آغاز این نرم افزار گفت: پروژه سامینو از مرداد سال 96 شروع شد و اوایل شهریور ،تحلیل و بررسی میدانی و نیازسنجی انجام شد و از مهر کدنویسی و تحلیل و بررسی و از ابتدای اردیبهشت بازاریابی برای پیدا کردن رستوران های هدف انجام شده است و در نهایت 25 اردیبهشت فعالیت آین اپلیکیشن شروع شده است.

مدیر پروژه سامینو گفت: انجام نرم افزار اکنون مراحل آزمایشی خود را می گذراند و اگر همشهریان ایرادی در کار مشاهده می کنند ، آن را به حساب آزمایشی بودن آن گذاشته و مشکلات را با ما در میان بگذارند.

وی ادامه داد: رستوران ها و فست فود ها به طور یکساله طرف قرارداد ما هستند و سعی شده است از مجهزترین ها استفاده شود و نظارت مستقیم بر عملکرد رستوران ها و فست فود ها وجود دارد.

مالکی ادامه داد : حسن شهرت ، عملکرد مناسب ، رضایت مشتری، کیفیت مطلوب و قیمت عادلانه از مهمترین عوامل انتخاب اصناف است.

وی یادآوری کرد: اکنون حدود 30 واحد صنفی رستوران و فست فود با ما همکاری می کنند.

مدیر نرم افزار سامینو با اشاره به اینکه بیرجند اولین شهری است که نرم افزار الکترونیک اتوبوسرانی را راه اندازی کرد، ادامه داد: از مردم میخواهیم از پروژه های آنلاین به خاطر راحتی و ارزان بودن و در دسترس بودن حمایت کنند تا اقتصاد شهر به حرکت در آید

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار