رییس کل دادگستری استان اردبیل:

جلوگیری از تخریب منابع طبیعی اردبیل تشدید می شود

اردبیل (پانا) - رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: جلوگیری از تخریب اراضی ملی و منابع طبیعی که یکی از دغدغه اصلی مردم و مسئولان است در این استان تشدید می شود.

کد مطلب: ۸۳۰۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
جلوگیری از تخریب منابع طبیعی اردبیل تشدید می شود

حجت الاسلام علی قاصدی در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی استان افزود: حوزه بررسی شورای حفظ حقوق بیت المال یک بحث عمومی و عام است و همه مردم در همکاری و هماهنگی با دستگاه های متولی باید در بحث حفاظت و صیانت از اموال عمومی و بیت المال چه در امور اراضی و چه در منابع طبیعی ، جنگل ها و محیط زیست جدی باشند .
وی اظهار کرد: مجموعه قضایی نیز حمایت های قانونی و قضایی خود از اقدامات مشروع و قانونی را انجام می دهد .
قاصدی افزود: مردم نباید اجازه فرصت طلبی را به هیچ یک از سودجویان بدهند و هرگونه موارد تخلف را در سریع ترین زمان ممکن به مراجع ذیصلاح گزارش کنند .
رییس کل دادگستری استان گفت: در این استان اقدامات خوبی در پیشگیری از تخریب منابع طبیعی و مراتع و نیز جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و تغییر کاربری های غیرمجاز انجام گرفته است .
قاصدی بیان کرد: دستگاه قضایی با تخلفات در عرصه تصرف و تخریب اراضی ملی و منابع طبیعی و تضییع حقوق بیت المال و نیز با کسانی که با سهل انگاری خود موجب ضربه به بیت المال می شوند طبق قانون با قاطعیت برخورد می کند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار