پلمب 6 واحد خدمات خودرویی در اراک

اراک(پانا)-رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان مرکزی گفت: در راستای اجرای طرح نظارت بر اماکن عمومی شهرستان اراک 6 واحد خدمات خودرویی متخلف شناسایی و پلمب شد.

کد مطلب: ۸۳۰۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
پلمب 6 واحد خدمات خودرویی در اراک

به گزارش خبرگزاری پانا استان مرکزی به نقل از پایگاه خبری پلیس، مهدی تقوی نیا افزود: در راستای طرح ارتقای امنیت عمومی و جلوگیری از بروز تخلفات صنفی، همواره، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان با همکاری اتحادیه های صنفی، کنترل و نظارت بر صنوف را با جدیت و با بکارگیری تمام توان و استعداد موجود در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: در ساماندهی اصناف و برخورد با ناهنجاری ها، طی هفته گذشته با همکاری اتحادیه مربوطه، از 16 واحد خدمات خودرویی در شهرستان اراک بازدید شد.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان مرکزی بیان کرد: در این طرح نظارتی شش واحد متخلف شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی پلمب و برای هشت واحد دیگر اخطار پلمب صادر شد.

تقوی نیا، ایجاد فضایی امن و تامین آرامش شهروندان را مهمترین هدف در اجرای طرح های امنیت اجتماعی و اخلاقی از سوی پلیس عنوان کرد و از مردم خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف در واحدهای صنفی، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار