هدف آموزش و پرورش ساخت جامعه ای بر مبنای ارزش های متعالی است

مشهد (پانا)- معاون استاندار خراسان رضوی در دیدار با اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان مشهد افزود : یکی از شاخص های پیشرفت و توسعه کشورها میزان توجه آنها به آموزش و پرورش است و توسعه کشورها از طریق آموزش و پرورش امکان پذیر است.

کد مطلب: ۸۳۰۶۲۵
لینک کوتاه کپی شد
هدف آموزش و پرورش ساخت جامعه ای بر مبنای ارزش های متعالی است

محمد رحیم نوروزیان عنوان کرد: کمک به آموزش و پرورش و شورای آموزش و پرورش کمک به نظام تعلیم و تربیت است و دولت و استان هر کمکی که بتوانند به آموزش و پرورش خواهند کرد.

معاون استاندار با بیان اینکه امروز با توجه به شرایط پیچیده کشور نیاز به انسجام، اتحاد و آرامش بیشتری داریم تا بتوانیم بر مشکلات فائق آییم اظهار داشت: مقام معظم رهبری نیز در بیانات اخیر خود فرمودند آنچه امروز نیاز داریم اتحاد است.

وی افزود: اتحاد با حفظ سلیقه سیاسی می تواند منجر به انسجام و آرامش شود و همه گروه ها و سلایق سیاسی باید کمک کند تا مشکلی از مشکلات کشور حل شود.

نوروزیان با بیان اینکه امام (ره) فراموشی هدف و ایجاد تفرقه را دو عامل تهدید جامعه می دانستند اظهار داشت: دشمنان نظام آرزوی ساقط کردن نظام اسلامی را به گور خواهند برد و هر زمان که نیاز باشد تک تک مردم از امنیت و استقلال کشور دفاع خواهند کرد.

وی گفت: متاسفانه امروز با امکانات و فضای مناسبی که وجود دارد دشمنان کشور مشکلات و مسائل را با هدف تخریب امید و اعتماد مردم بیش از آنچه واقعیت دارد می نمایانند و بزرگنمایی می کنند و ما نباید بگذاریم دشمنان برای نظام هزینه درست کنند.

معاون استاندار توسعه مشارکت نظام مند مردم، افزایش سرمایه اجتماعی و تامین و حفظ امنیت را از برنامه های جدی معاونت سیاسی دانست و گفت: پیشبرد کارها از طریق جلب مشارکت مردم ممکن است و باید فضای مناسب برای مشارکت و ابراز عقیده مردم فراهم شود.

وی افزود: بسیاری از مسائل جامعه مسائل اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است که باید با نگاه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی به این مسائل نگاه شود و راه حل آن امنیتی نیست.

وی تصریح کرد: شان، منزلت و کرامت انسان ها ارزش بالایی دارد و همه خدمتگزاران مردم باید تلاش کنند تا مشکلات مردم حل شود.

معاون استاندار در پایان گفت: احزاب و گروه های سیاسی معمولا در بسیاری از موضوعات استان ورود پیدا نمی کنند و اظهار نظر، نقد محترمانه و استفاده از ظرفیت افکار عمومی در خصوص موضوعات مختلف باید در دستور کار احزاب قرار گیرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار