مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

میزان شهریه مدارس هیات امنایی کهگیلویه و بویراحمد کاهش یافت

یاسوج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان شهریه مدارس هیات امنایی این استان نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

کد مطلب: ۸۳۰۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
میزان شهریه مدارس هیات امنایی کهگیلویه و بویراحمد کاهش یافت

هادی زارع پور، اظهار داشت: میزان شهریه امسال مدارس هیات امنایی کهگیلویه و بویراحمد امسال تا سقف چهار میلیون ریال تعیین شده است در حالیکه که سقف شهریه این مدارس در سال تحصیلی گذشته 6 میلیون ریال بود.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: 60مدرسه در این استان بصورت هیأت امنایی فعالیت می کنند.
مدارس هیات امنایی در حقیقت برگرفته از اصلاح ماده 11 قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش (مصوب سال 1383) بود و در شورای عالی آموزش و پرورش به تایید رسید.
ارائه برنامه های آموزشی و پرورشی در کنار برنامه رسمی مدرسه نوید طرحی جدید برای اثر بخشی برنامه ها و نیز کیفیت بخشی این نوع مدارس است.
زارع پور اظهار داشت: در این مدارس در سال تحصیلی 1396 - 1397 در دوره های ابتدایی ومتوسطه اول ودوم 17هزار دانش آموز تحصیل کردند.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه تصمیم گیری برای اعمال تخفیف شهریه برای فرزندان فرهنگی به استان ها واگذار شده گفت: امسال تخفیف شهریه برای این دانش آموزان انجام خواهد شد.
زارع پور با اشاره به اینکه نام نویسی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد شروع شده گفت: فرصت ثبت نام در مدارس این استان تا پایان مرداد ماه اعلام شده است.
وی ابراز داشت:ارائه نامه سنجش سلامت تحصیلی اجباری و والدین دانش آموزان پایه اول ابتدایی باید در زمان مقرر به یکی از هفت پایگاه ثابت و سیار سنجش سلامت تحصیلی مراجعه کنند.
زارع پور گفت: پیش بینی می شود 15 هزار و 500 دانش آموز کلاس اول در طرح سنجش سلامت شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار