منابع آزمون دوره انتقال سوادآموزی در کهگیلویه وبویراحمد اعلام شد

یاسوج (پانا) - معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمدگفت:برای آزمون متقاضیان دوره انتقال کتابهای روش تدریس این دوره بعنوان منابع تعیین شده است.

کد مطلب: ۸۳۰۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد
منابع آزمون دوره انتقال سوادآموزی  در کهگیلویه وبویراحمد اعلام شد

سیدحمدالله خواهش نیک، اظهار کرد: این منابع شامل کلیات و روشهای تدریس فرهنگ اسلامی-قرآن-علوم-ریاضی-فارسی و اجتماعی است که مطالعه آنها برای توانمندسازی آموزش دهندگان یک ضرورت است.

وی گفت: برای آسانی دستیابی متقاضیان به منابع محتوای آن بر سایتwww.savad.kb.medu.irقرار گرفت.

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان افزود: این محتوا از طریق فلش وCDقابل دریافت وبرای کسانی که امکان استفاده از اینترنت دارند بر سایت قابل مطالعه نمی باشد.

وی گفت:این آزمون با هدف ارتقاء آموخته آموزش دهندگان وانتقال و واگذاری کلاسها براساس نمره قبولی است.

رئیس اداره سنجش معاونت سوادآموزی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: آزمون در فاصله زمانی 10 تا20مرداد ماه وهمزمان در13شهرستان ومنطقه استان برگزار می شود.

محمدجلیل فر گفت: تعداد سئوالات وحدنصاب نمره قبولی متعقباً اعلام می شود.

وی گفت: کلاس دوره انتقال براساس و اولویت نمره قبولی وبا توجه به محدوده مکانی مناطق واگذار می شود.

رئیس اداره سنجش معاونت سوادآموزی آموزش وپرورش استان گفت: کتابهای فرهنگ اسلامی از صفحه 1تا صفحه87-قرآن از صفحه5 تا صفحه61-فارسی از صفحه 12تا صفحه84-ریاضی از صفحه12تا صفحه 144-علوم از صفحه 16 تا صفحه 113 و اجتماعی از صفحه 8تا صفحه121 برای آزمون تعیین شده است.

در صورت نیاز اطلاعات بیشتر در مورد منابع آزمون با واحدهای سوادآموزی آموزش وپرورش شهرستانها ومناطق ویا با شماره33231334-074اداره سنجش معاونت سوادآموزی تماس حاصل نمائید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار