معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

تامین اسکان مناسب در راستای شأن و منزلت اجتماعی فرهنگیان

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به جزئیات طرح اسکان تابستانی از فعالیت بیش از 180 کلاس درس در این طرح خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۰۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
تامین اسکان مناسب در راستای شأن و منزلت اجتماعی فرهنگیان

یدالله شهبازبیگی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به شرایط اسکان تابستانی فرهنگیان در طول سفرهای امسال ، اظهار داشت: آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران همچون سال های گذشته در ایام تابستان در مراکز تحت پوشش خود پذیرای مسافران محترم فرهنگی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه پایگاه های تابستانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از هفته آخر خرداد ماه تا ۱۵شهریور ماه ۹۷ آماده ارائه خدمات به همکاران عزیز می باشند ، تاکید کرد: تعداد 5 مرکز رفاهی در محل های عباس آباد، مشهد، شهرری، دماوند ، سوئیت‌های مجهز در قالب 19 پایگاه پذیرش ، 19 آموزشگاه و تعداد180 کلاس با امکانات ویژه و الف به استقبال پذیرایی از مسافران تابستانی می روند.

شهبازبیگی، اولویت اصلی آموزش و پرورش جهت ارائه خدمات در تعطیلات تابستانی را تامین اسکان مناسب در راستای شأن و منزلت اجتماعی فرهنگیان دانست و افزود:استفاده از سیستم نوبت دهی در پایگاههای اسکان، کنترل روزانه وضعیت پذیرش ، تقویت کشیک های شبانه روزی، توسعه ی نظارت های همه جانبه، اهتمام عوامل اجرایی ستاد خدمات سفر آموزش و پرورش به مسئولیت پذیری به جای مسئولیت گریزی، کیفیت بخشی به جای کمیت گرایی در مراکز اسکان، از دیگر مواردی است که در کلیه ی پایگاههای پذیرش اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در تابستان امسال مورد توجه قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، تهیه ، تکمیل و بازخورد فرم نظر سنجی از مهمانان ، در حین پذیرش در پایگاهها و مدارس تحت پوشش ، حاکی از رضایت و یا عدم رضایتمندی فرهنگیان در اسکان می باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار