آمادگی 20 پایگاه برای سنجش سلامت نوآموزان استان مرکزی

اراک(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی از اختصاص 20 پایگاه در سطح استان مرکزی برای سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۰۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی 20 پایگاه برای سنجش سلامت نوآموزان  استان مرکزی

شهریار فولادوند افزود: کار سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی افزون بر 20 هزار نوآموز بدو ورود به دبستان و کودک پیش دبستانی از دوم تیرماه در سطح استان مرکزی آغاز می شود.

وی ادامه داد: 4 پایگاه ثابت در شهر اراک، 2 پایگاه در شهر ساوه و یک پایگاه در هر کدام از شهرستان ها و مناطق دیگر استان به منظور انجام معاینات سنجش سلامت دانش آموزان تجهیز شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: به منظور رفاه حال خانواده ها 2 پایگاه سیار در شهر اراک و یک پایگاه در ساوه در نظر گرفته شده اشت.

فولادوند ابراز داشت: یک مرکز کاملا تخصصی نیز به منظور ارجاعات مرحله نخست غربالگری در شهر اراک مستقر است که بر اساس نتایج آن نسبت به تعیین جایگاه آموزشی دانش آموزان اقدام می شود.

اضافه کرد: خانواده های نوآموزان در هنگام مراجعه به این پایگاه های می بایست، اصل شناسنامه نوآموز و پدر و مادر، یک قطعه عکس 4*3، کارت واکسیناسیون تکمیل شده، فرم معاینات بهداشتی و پزشکی دریافتی از پایگاه سلامت جامعه را به همراه داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار