جمع آوری 170 میلیون تومان زکات فطریه در بهزیستی استان مرکزی

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با اشاره به جمع آوری 170 میلیون تومان زکات فطریه از سراسر استان گفت کار توزیع این مبلغ بلافاصله در بین نیازمند آغاز شده است.

کد مطلب: ۸۳۰۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
جمع آوری 170 میلیون تومان زکات فطریه در بهزیستی استان مرکزی

زهرا امینی افزود: همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر و اول ماه شوال با همکاری فرمانداری، دفترنماز جمعه، دبیرخانه احیای زکات و بهزیستی و... پایگاه های شهری و روستایی به منظور جمع آوری فطریه مستقر شد.

وی ادامه داد: تعداد 325 پایگاه جمع آوری زکات فطریه در این استان فعال بوده که این تعداد در شهرستان ها و در استان مستقر شده بود.

مدیرکل بهزیستی بیان کرد: کمک‌های جمع آوری شده هر شهرستان برای نیازمندان همان شهرستان استفاده خواهد شد.

امینی اظهار داشت: رقم جمع آوری شده فطریه سالجاری در مقایسه با سال گذشته دارای رشد است که این مهم نشان از اعتماد مردم به این سازمان دارد.

وی اضافه کرد: فطریه و کمک های جمع آوری شده در این روز، برای ساخت مسکن، ازدواج و تأمین جهیزیه معلولان و مددجویان نیازمند، تعمیر و تجهیز منازل، اشتغال و درمان مددجویان و تهیه مواد غذایی خانواده های نیازمند هزینه می شود.

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی با بیان اینکه بهزیستی در جمع‌آوری و توزیع وجوهات مردمی تمام موازین شرعی را رعایت می‌کند، گفت: در هر پایگاه چهار صندوق برای جمع‌آوری زکات فطره عام، زکات فطره سادات، کفاره عمد و....مستقرشده تا وجوهات جمع‌آوری‌شده بر اساس موازین شرعی جمع‌آوری و هزینه ‌شود.

امینی با بیان اهمیت و ضرورت رسیدگی به نیازمندان و مستمندان جامعه افزود:‌ خوشبختانه مردم در تمام ایام سال خواهان کمک به نیازمندان بوده و برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه به فکر انجام امور خیرخواهانه و پسندیده هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار