رئیس سازمان دانش آموزی استان زنجان در جلسه بررسی شیوه نامه اردوی ملی

انتخاب افراد اصلح و با مهارت تخصصی بیشتر در صدر برنامه های سازمان دانش آموزی است

زنجان (پانا) - جلسه بررسی شیوه نامه اردوی ملی با حضور دبیران مجامع در محل سازمان دانش آموزی استان زنجان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۰۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب افراد اصلح و با مهارت تخصصی بیشتر  در صدر برنامه های سازمان دانش آموزی است

فیروز مهدی با اشاره به وضعیت متفاوت اردوی ملی امسال پس از ارایه شیوه نامه ارسالی از مرکز ،خاطر نشان کردند دراین اردو نسبت به انتخاب افراد اصلح و با مهارت تخصصی بیشتر جهت اعزام به اردوی ملی و کشور ی طبق ملاکهای مشخص شده بدون در نظر گرفتن مناطق 14گانه تیم آماده توسط داوران و مجموعه داوری انتخاب گردند و دانش آموزان و سایر اعضا حتما باید در هنگام ثبت نام بیمه مسئولیت نیزشوند.

وی افزود:طبق شیوه نامه و دستورالعمل ارسالی که حاصل چندین ماه کار کارشناسی توسط سازمان مرکز ،کارشناسان و نظرات مدیران استانها صورت پذیرفت مبتنی بر مهارت محوری بوده و بیشتر بر کیفیت کارهای تشکیلاتی تاکید دارد که این عامل باعث بالا بردن یادگیری مهارتهای تخصصی تشکیلاتی میشود.

رییس سازمان دانش آموزی استان زنجان اضافه نمود: اردوی استانی بصورت یکروزه با حضور پیشتازان دختر و پسر بصورت مجزا در تاریخ های 13و14تیرماه در اردوگاه زرند منطقه سجاسرود بصورت متمرکز در هفت تخصص تشکیلاتی ،مهارتی به رقابت خواهند پرداخت که از بین دانش آموزان شرکت کننده 5تیم هفت نفره با یک مربی و سرپرست به اردوی ملی اعزام خواهند شد.

ایشان افزودند:کلیه دانش آموزان باید طیق شیوه نامه اردویی دارای بیمه مسولیت ، حوادث و از طریق درخواست کد اردویی به اردوگاه اعزام خواهند شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار