راه اندازی نمایندگی وزارت امورخارجه درهمدان

همدان (پانا) - در دیدار استاندار همدان با وزیر امور خارجه بر راه اندازی نمایندگی وزارت امورخارجه همدان در راستای تسهیل اجرای برنامه های رویداد همدان 2018 توافق شد.

کد مطلب: ۸۳۰۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی نمایندگی وزارت امورخارجه درهمدان

استاندار همدان بعداز جلسه با محمد جواد ظریف، وزیرامورخارجه و مونسان، معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی گفت: جلسه با دکتر جهانگیری، معاون اول رییس جمهور با موصوع رویداد همدان 2018 نیز به زودی برگزار می شود.
محمد ناصر نیکبخت افزود: استان همدان برای برگزاری دو رویداد آسیایی و جهانی درسال جاری آمادگی دارد و دکترمونسان معاون رییس جمهور، از روند اجرای برنامه های 2018 دراستان همدان رضایت داشت و سازمان میراث فرهنگی کشور برای برگزاری خوب برنامه های رویداد همدان 2018 اعلام آمادگی کرد.
وی ادامه داد: در دیدار با دکتر ظریف، وزارت امورخارجه برای دعوت از میهمانان خارجی در رویداد 2018 همدان اعلام آمادگی کرد و نمایندگی وزارت امورخارجه در همدان بزودی راه اندازی رسمی خواهد شد.
استاندار تصریح کرد: رویداد2018 فرصتی بی نظیر برای معرفی همدان است و همکاری خوب وزارت امورخارجه و سازمان میراث فرهنگی کشور با استان می تواند در بهتر برگزاری برنامه ها موثر باشد.
در این جلسات علاوه بر استاندار همدان نمایندگان مردم همدان و فامنین درمجلس مدیران مرتبط و رئیس اتاق بازرگانی استان حضور داشتند .
جلسه با وزیر امور خارجه با پیگیری استاندار همدان و بعد از مذاکره استاندار با وزیر امورخارجه د رسمینار استانداران و قول مساعد وی برگزار شد.
همچنین اعطای نمایندگی وزارت امورخارجه از اوایل سال گذشته و با پیگیری استاندار و موافقت وزیرامورخارجه صورت گرفت و مکان و تجهیزات لازم ازسوی استانداری و با کمک شهرداری همدان تامین شد و در جلسه دوشنبه نیز استاندار قول تامین وسیله نقلیه را به وزیر امورخارجه برای نمایندگی همدان داد.

استاندار همدان روز دوشنبه در پیگیری روند توسعه استان در تهران 3 دیدار مهم با مونسان، معاون رییس جمهور ورییس سازمان میراث فرهنگی کشور ، ظریف، وزیرامورخارجه و قاضی زاده هاشمی وزیربهداشت درمان و آموزش پزشکی داشت که مجمع نمایندگان استان و مدیران مرتبط استان نیز وی را همراهی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار