رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوی خبر داد:

پیشرفت ۵۷ درصدی پروژه تعریض جاده خوی- قطور- رازی

ارومیه (پانا)- رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوی گفت: عملیات تعریض هفت و نیم کیلومتر از جاده خوی- قطور- رازی حدفاصل روستای رازی تا کیلومتر ۵۲ شهر خوی با ۵۷ درصد پیشرفت اجرایی درحال اجراست.

کد مطلب: ۸۳۰۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
پیشرفت ۵۷ درصدی پروژه تعریض جاده خوی- قطور- رازی

سلمانی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوی با اعلام این خبر گفت: عملیات خاک‌برداری، خاک‌ریزی و زیرسازی در هفت ونیم کیلومتر از جاده خوی- قطور- رازی انجام شده است.

وی با بیان اینکه مطالعات تعریض ۴۰ کیلومتر از جاده خوی- قطور- رازی در سال گذشته انجام شد، ادامه داد: امسال تعریض ۱۰ دستگاه پل و آسفالت هفت و نیم کیلومتر از این محور تکمیل می‌شود.

سلمانی به روند پیشرفت اجرایی پروژه بهسازی و تعریض محور خوی- سلماس اشاره کرد و گفت: این طرح در پنج قطعه اجرا می‌شود که پنج کیلومتر از قطعه چهار و قطعه پنج به طول ۹ کیلومتر در حوزه استحفاظی شهرستان خوی اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: قطعه پنجم پروژه محور خوی- سلماس به پیشرفت اجرایی ۲۱ درصد اجرا می‌شود و عملیات خاک‌برداری، خاک‌ریزی، زیرسازی و تعریض ۹ دستگاه پل و نیز آسفالت دو کیلومتر از محور به اتمام رسیده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوی در خصوص پروژه بهسازی و تعریض محور خوی- ایواوغلی اظهار کرد: امسال عملیات آسفالت‌ریزی یک‌لایه آسفالت به حجم ۸۰۰ تن قیر در این محور اجرا می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار