مشاور مدیر کل آموزش و پرورش کردستان : آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در سنندج برگزار می شود

سنندج(پانا)-مشاور مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از برگزاری آزمون انتخاب و انتصاب مدیران با شرکت 310 نفر داوطلب تصدی پست مدیریت در نواحی یک و دو سنندج خبر داد .

کد مطلب: ۸۳۰۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد
مشاور مدیر کل آموزش و پرورش کردستان : آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در سنندج برگزار می شود

صبح امروز توفیق محمدی مشاور مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با اعلام این خبر گفت : مرحله اول پروژه فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس که با تأیید و تأکید وزیر آموزش‌وپرورش در حال پیگیری است ، گامی مؤثر در راستای استقرار شایسته‌سالاری در انتخاب نیروی انسانی برای تصدی مدیریت واحدهای آموزشی است که با موفقیت انجام شد.

وی افزود : بررسی و تحلیل نظرات ارسال‌شده در زمینه فراخوان انتخاب و انتصاب مدیران مدارس، تشکیل جلسه با حضور نمایندگان تام‌الاختیار معاونت‌های حوزه‌های اداره کل آموزش‌وپرورش، تشریح دستورالعمل توسط کمیته مربوطه، راه‌اندازی سامانه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس و ارائه چارچوب فرایند کار از طریق سامانه، برگزاری جلسه با مدیران کمیته نواحی یک و دو سنندج ، مدیریت و راهنمایی برای بارگذاری مشخصات مدارس در سامانه در مناطق مجری، مدیریت و راهنمایی برای ثبت‌نام داوطلبین در سامانه ازجمله اقدامات این مرحله بوده است.

وی بیان اینکه در این مرحله بیش از 310 نفر داوطلب تصدی پست مدیریت در ناحیه 1 و ناحیه 2 سنندج، در سامانه مربوطه ثبت‌نام کردند گفت : پس از بررسی سوابق پرسنلی و عملکردی این داوطلبان، شرایط احراز آنان توسط کمیته‌های انتخاب و انتصاب مدیران مناطق مرکز استان‌ تأیید و امکان حضور آنان در آزمون حضوری و الکترونیکی وجود دارد.

مدیرپروژه فرایند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس استان، در مورد جزییات مرحله دوم گفت: برگزاری آزمون که برای اولین بار برگزار می‌شود، به‌صورت حضوری و الکترونیکی بوده و این کار توسط مرکز نیروی انسانی وزارت برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد و هدف اصلی از اجرای این آزمون شناسایی فرهنگیان توانمند جهت پذیرش مسئولیت واحد آموزشی و تشکیل بانک اطلاعاتی در تمام مقاطع تحصیلی است.

توفیق محمدی هم چنین در ادامه گفت : تمامی داوطلبان تصدی مدیریت مدارس که شرایط آن‌ها توسط کمیته انتخاب و انتصاب منطقه مورد تأیید قرارگرفته، با حضور در پایگاه آزمون به‌صورت هم‌زمان در سراسر کشور وارد سامانه شده و نسبت به پاسخگویی به سؤالات اقدام می‌نمایند.

وی افزود : کسب حداقل 40 درصد از مجموع نمره آزمون توسط داوطلبان برای ورود به مراحل بعدی فرآیند الزامی است.

محمدی با اشاره به زمان برگزاری آزمون گفت : این آزمون تحت عنوان " طرح انتخاب و انتصاب مدیران مدارس " بوده و در ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 30 خردادماه97 از طریق سامانه LTMS.medu.ir در حوزه های آزمونی ناحیه 1 و ناحیه 2 سنندج که قبلاً مشخص و اعلام شده، برگزار خواهد شد.

مشاور مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در پایان با اشاره به منابع آزمون گفت : محتوا و منابع در سامانه انتخاب و انتصاب مدیران به نشانی entekhab.medu.ir و در سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان به نشانی LTMS.medu.ir برای داوطلبان قابل دریافت است و سئوالات به صورت متمرکز کشوری طراحی و آزمون از طریق سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان به نشانی LTMS.medu.ir با توجه به ضوابط و مقررات، در مراکز آزمون (CenterTest ) برگزار خواهد شد.

مدیر پروژه فرآیندانتخاب و انتصاب مدیران مدارس، نظارت بر فرایند مصاحبه در کمیته مناطق، برنامه ریزی و اجرای دوره‌های آموزشی بعد از انتصاب و تدوین شاخص نظارت و ارزیابی از مدارس مجری را ازجمله برنامه‌های آتی این پروژه مطرح کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار