معاون تربیت بدنی و سلامت استان در جلسه شورای آموزش و پرورش خبر داد

زنجان پذیرای مسابقات کشوری دانش آموزان در رشته های بدمینتون، تنیس روی میز وشطرنج شده است

زنجان (پانا) - ذبیح اله تاراسی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان گفت: زنجان پذیرای مسابقات کشوری دانش آموزان در رشته های بدمینتون، تنیس روی میز وشطرنج در مرداد خواهد بود.

کد مطلب: ۸۳۰۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد
زنجان پذیرای مسابقات کشوری دانش آموزان در رشته های بدمینتون، تنیس روی میز وشطرنج شده است

ذبیح اله تاراسی با اعلام خبر مذکور گفت: این مسابقات در دو مقطع متوسطه اول و دوم و هر دو جنسیت پسران و دختران برگزار خواهد شد.

وی افزود:به دلیل پیشینه ی مثبت برگزاری مسابقات در استان در بخش دانش آموزی در دهه های گذشته ، انتظارات بسیار بالایی جهت برگزاری عالی و مطلوب این دوره از رقابت ها در سطح وزارت و فدراسیون وجود دارد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان زنجان تصریح کرد:در این راستا از جمله میزبانی های موفق استان می توان به:برگزاری المپیاد ورزشی دانش آموزان سراسر کشور در چندین سال پیاپی،برگزاری دوره بازآموزی و ارتقاء داوری معلمان تربیت بدنی سراسر کشور،میزبانی جشنواره الگوهای برتر تدریس تربیت بدنی معلمان تربیت بدنی سراسر کشور اشاره کرد.

تاراسی در ادامه در خصوص مکان های برگزاری مسابقات گفت:سالن های مجموعه ورزشی احمد مظفری ،مجموعه ورزشی کوثر ،مجموعه ورزشی زیتون و آکادمی بدمینتون برای این منظور در نظر گرفته شده اند.

این مقام مسئول با اشاره به حضور یک هزار و 826 نفر برای شرکت در این مسابقات در زنجان ادامه داد:تعداد906 نفر در رشته تنیس روی میز،467 نفر در رشته بدمینتون و 453 نفر در رشته شطرنج به زنجان خواهند آمد.

تاراسی تصریح نمود:این آمار در قالب ورزشکاران،مربیان،داوران،سرپرستان،عوامل اجرایی،ناظران و رانندگان می باشد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان زنجان اضافه نمود:محل اسکان داوران و عوامل اجرایی مسابقات نیز،باشگاه فرهنگیان و محل اسکان ورزشکاران،کانون فرهنگی و تربیتی سهروردی و مجموعه خوابگاهی دانشگاه فرهنگیان می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار