جشنواره ملی تعاون گران، فرصتی برای ترویج روحیه تعاون

کرج (پانا) -مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از آغاز ثبت نام سیزدهمین جشنواره ملی تعاونگران برتر در این استان از تاریخ 24 خرداد لغایت 16 تیرماه سالجاری خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۰۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره ملی تعاون گران، فرصتی برای ترویج روحیه تعاون

اسماعیل خلیلی مدیرکل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان البرز در خصوص اهداف این جشنواره اظهار داشت: این جشنواره در راستای شناسایی و معرفی الگوهای برتر بخش تعاون و به منظور فراهم نمودن زمینه‌های گسترش و ارتقای روحیه تعاونی و نمونه‌پروری در بخش‌های مختلف اقتصادی در کل کشور، با حضور مقامات برجسته کشوری، تعاونگران، پیشکسوتان و مدیران ارشد بخش تعاونی در شهریور ماه سال 1397برگزار خواهد شد.

وی در خصوص نحوه ثبت نام تعاونگران استان در این دوره از جشنواره تعاونیهای برتر بیان داشت: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند از 24 خردادماه جاری تا 16 تیرماه سالجاری با مراجعه به آدرس اینترنتی www.taavonibartar.ir ثبت نام نمایند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز ادامه داد: در سیزدهمین جشنواره تعاونی های برتر، گرایش صنایع دستی نیز به مجموعه گرایش های شغلی تعاونی ها اضافه شده است.

خلیلی تصریح کرد: هدف از انتخاب تعاونی‌های برتر، دستیابی به توسعه و ترویج فرهنگ تعاون در جامعه، معرفی توانمندی های بخش تعاون به اقشار مختلف جامعه و مسئولان، ارج نهادن به زحمات تلاشگران بخش تعاون و ارتقای جایگاه و اهمیت تعاون و مشارکت در جامعه است.

وی گفت: ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان اعضای خانواده بزرگ تعاون، تشویق و ترغیب فعالیت های تولیدی، توزیعی و خدماتی در مناطق مختلف، معرفی الگوهای عملی موفق تعاونی برای بهره‌گیری سایر تعاونی‌ها از روش‌ها، دستورالعمل‌ها و ابزارهای مدیریتی، تولیدی و نمونه های موفق با هدف تقویت وضعیت خود و ایجاد فضای مناسب برای انتقال دانش رسمی و بومی در تعاون و توسعه مشارکت‌های مردمی از دیگر اهداف این جشنواره است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار