تمرین اسکواش بازان آذربایجان غربی با سرمربی سابق تیم ملی

ارومیه (پانا) - رییس هیات اسکواش آذربایجان غربی گفت: 'مجید روحانی' سرمربی سابق تیم ملی ضمن نظارت بر تمرین های تیم منتخب استان طرح استعدادیابی رده های سنی پایه را نیز بر عهده دارد.

کد مطلب: ۸۳۰۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
تمرین اسکواش بازان آذربایجان غربی با سرمربی سابق تیم ملی

سلمان فرضعلی پور در این خصوص گفت: هیات اسکواش استان برای پیشرفت در بخش قهرمانی و عضویت ورزشکاران خود در ترکیب تیم های ملی قراردادی چهار ساله با سرمربی سابق تیم ملی ایران انعقاد کرده و این مربی با تجربه از فروردین سال جاری کار خود را در ارومیه آغاز کرده است.
وی بیان کرد: توجه به بخش قهرمانی در مسابقات و لیگ های کشوری یکی از اهداف مهم هیات است و برای رسیدن به آن نیاز به بهره مندی از وجود مربیان تراز اول کشور در ارومیه را داشتیم تا با به کارگیری از تجربه های ارزشمند آنان صاحب سکوهای قهرمانی و سهمیه عضویت در تیم های ملی شویم.
فرضعلی پور افزود: به طور یقین با بالا بردن بار فنی بازیکنان و افزایش اعتماد به نفس آنان شاهد حضور ورزشکاران استان در ترکیب تیم های ملی و اعزام به مسابقات برون مرزی خواهیم بود.
وی میزبانی اردوهای تیم ملی، برگزاری مسابقات قهرمانی دختران کشور، رقابت های بین المللی نشنال کلوز و مسابقات جایزه پنج هزار دلاری جام صلح و دوستی را از اهم برنامه های مدون هیات در تقویم سال جاری عنوان کرد.
فرضعلی پور گفت: طرح استعدادیابی با جدیت بیشتری و بر اساس هماهنگی های انجام شده با مسوولان آموزش و پرورش و مدارس به طور منظم در خانه اسکواش ارومیه زیر نظر 'مجید روحانی' که ریاست کمیته استعدادیابی هیات اسکواش استان را نیز بر عهده دارد، در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار