همایش تجلیل از برگزیدگان مسابقات ریاضی بین المللی بین شهرها

مدیرکل آموزش وپرورش آذربایجان شرقی: پرداختن به الگوها، تولید دانش فنی، خلاقیت و تلاش سرلوحه ریاضیدانان جوان باشد

تبریز(پانا)- مدیرکل آموزش وپرورش آذربایجان شرقی تاکید کرد: "پرداختن به الگوها تولید دانش فنی ایجادخلاقیت و نوآوری و آموزش تلاش" چهار نکته اساسی است که بایستی سرلوحه برنامه ها و اقدامات خانه ریاضیات استان باشد.

کد مطلب: ۸۳۰۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش وپرورش آذربایجان شرقی: پرداختن به الگوها، تولید دانش فنی، خلاقیت و تلاش سرلوحه ریاضیدانان جوان باشد

عصر روز دوشنبه 29 خردادماه باحضور مدیرکل آموزش وپرورش استان آذربایجان شرقی، مدیرکل امور اجتماعی استانداری و جمعی از مسئولین استانی، همایش تجلیل از برگزیدگان مسابقات ریاضی بین المللی بین شهر ها در سالن اجتماعات اداره کل آموزش وپرورش برگزار شد.

جعفر پاشایی با بیان اینکه نگاه ما تقویت خانه ریاضیات است، افزود: در این راستا در طول پنج سال گذشته تلاش کردیم که بستر را برای توسعه فعالیت های خانه ریاضیات مهیا کنیم.

مدیرکل آموزش وپرورش استان خاطر نشان ساخت: با بالاترین مضامین و بلندترین مفاهیم علم و دانش ستوده شده و رسالت ما بستر سازی برای توسعه علم و دانش در جامعه است.

وی تاکید کرد: "پرداختن به الگوها، تولید دانش فنی، ایجادخلاقیت و نوآوری، آموزش تلاش" چهار نکته اساسی است که بایستی سرلوحه برنامه ها و اقدامات خانه ریاضیات استان باشد.

پاشایی در پایان با اشاره به اینکه خلاقیت به تولید دانش فنی کمک می کند، افزود: در این راستا ما بایستی خلاقیت را در دانش آموزان بارور کنیم.

مهدوی هم در ادامه با بیان اینکه کاربردی کردن ایده های ریاضیات در زندگی بشر راهگشای بسیاری از مشکلات است، افزود: در این راستا بایستی درس ریاضیات در درون خانواده ها عمومی کنیم.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری با بیان اینکه شکست مایه پیروزی است، افزود: آموزش کار تیمی به دانش آموزان در درس ریاضیات یکی از رسالت های اصلی خانه ریاضیات بایستی باشد.

مدیر خانه ریاضیات استان هم در ادامه افزود: برای تقویت پایه دانش آموزان در فصول تابستان، پاییز و زمستان کلاسهای دانش افزایی برگزار می کنیم.

شایان ذکر است که در پایان این همایش از ۵۶نفر از دانش آموزان و معلمان برگزیده مسابقات ریاضی بین المللی تورنمنت بین شهرها توسط مسئولان استانی تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار