به ریاست استاندار خوزستان

نشست شورای اشتغال خوزستان برگزار شد

اهواز (پانا) - نشست شورای اشتغال استان خوزستان به ریاست استاندار خوزستان و با حضور اعضای این شورا در استانداری خوزستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۰۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
نشست شورای اشتغال  خوزستان برگزار شد

استاندار خوزستان در این نشست با انتقاد از رویه بانک ها در پرداخت تسهیلات به متقاضیان و تعلل آنها در این خصوص گفت: بانک ها باید تابع قوانین ملی باشند نه آنکه به تشخیص خود عمل کنند.

غلامرضا شریعتی با بیان اینکه بانک ها در خوزستان به قوانین بانک مرکزی بی توجهی می کنند افزود: بانک ها به شرکت های بزرگ به عنوان مشتریان ثابت خود تسهیلات پرداخت می کنند و این به معنای اجرا نکردن سیاست های ابلاغی دولت است.

وی خواستار حضور روسای بانک ها بجای جانشین های آنان در نشست ها شد و گفت: انتظاراستبانک ها در برخورد با درخواست متقاضیان وحدت رویه داشته، و از برخورد سلیقه ای پرهیز کنند.

شریعتی افزود: خوزستان در پرداخت تسهیلات به شرکت های بزرگ رتبه نخست را دارد اما آنچه مهم است پرداخت تسهیلات به طرح های اشتغال فراگیر و روستایی است زیرا سبب افزایش اشتغال در استان می شود.

استاندار خوزستان در ادامه درخصوص ارزیابی عملکرد مدیران بانک ها گفت: سیستم سنجش عملکرد به گونه ای نیست تا میزان عملکرد هرکدام از مدیران به وظایف قانونی مشخص شود.

شریعتی ایجاد اشتغال در کشور را اولویت نخست دولت بیان کرد و افزود:رییس جمهوری به طور مستقیم پیگیر اجرایی شدن این طرح است ولازم است سایر مدیران نیز دراین خصوص اهتمام ورزند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار