​ آغاز ثبت نام از نامزدهای انتخاب بازنشستگان ، همسران بازمانده و ازکارافتادگان کلی، نمونه تامین اجتماعی

شیراز (پانا) – مدیر کل تامین اجتماعی فارس از انتخاب بازنشستگان، همسران بازمانده و ازکارافتادگان کلی، نمونه در فارس خبر داد و افزود: به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان از منتخبین قدردانی می شود.

کد مطلب: ۸۳۰۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد
​  آغاز ثبت نام از نامزدهای انتخاب بازنشستگان ، همسران بازمانده و ازکارافتادگان کلی، نمونه تامین اجتماعی

به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی فارس عبدالکریم نباتی با اشاره به نامگذاری روز 25 ذی الحجه مصادف با 15 شهریور ماه سال جاری بعنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان گفت : دستورالعمل اجرایی طرح انتخاب و معرفی بازنشستگان،همسران بازمانده و از کار افتادگان کلی نمونه به تمامی شعب تامین اجتماعی فارس ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی طبق سنوات گذشته همسو با راهبرد " اصلاح و تغییر دیدمان سازمان نسبت به مفهوم شهروند مداری (مشتری مداری) با ارتقاء مؤلفه های سرمایه اجتماعی اقدام به تجلیل از بازنشستگان کرده است، اظهار داشت : تمام بازنشستگان تأمین‌اجتماعی با داشتن شرایطی از قبیل سابقه پرداخت حق‌بیمه، پیشرفت‌های تحصیلی ، تدریس در مراکز رسمی آموزشی ، موفقیت در رقابت‌های فرهنگی ، علمی و ورزشی، خلق آثار فرهنگی، هنری و علمی در دوران بازنشستگی ، تربیت فرزندان شایسته و ایجاد اشتغال در دوران بازنشستگی می توانند در این طرح شرکت نمایند.
نباتی با برشمردن معیارهای انتخاب از کارافتادگان کلی نمونه وهمسران بازمانده بیمه‌شدگان متوفی نیز گفت : شاخص های انتخاب از کارافتادگان کلی و همسران بازمانده با کمی تفاوت همانند انتخاب بازنشستگان است وعلاوه بر معیارهای قبلی، مواردی از قبیل تعداد فرزندان تحت تکفل و موفقیت آنها در عرصه های علمی ، فرهنگی و ورزشی در ملاک های ارزیابی انتخاب ایشان مورد توجه قرار خواهد گرفت .
مدیر کل تامین اجتماعی فارس در پایان تصریح کرد: متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت www.farstamin.ir نسبت به دریافت اطلاعات و فرم های لازم اقدام نموده و تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 25تیرماه فرم‌های تکمیل شده را همراه با مدارک مورد نیاز به شعبه تأمین‌اجتماعی محل دریافت مستمری خود ارائه دهند.

در روز خانواده و تکریم بازنشستگان مصادف با 25 شهریورماه سال جاری از 6 نفر از بازنشستگان ، همسران بازمانده و ازکارافتادگان کلی نمونه در مراسمی تقدیر و به هر نفر 5میلیون ریال اهدا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار