معاون پرورشی اسلامشهر: پایگاه‌های تابستانی بهترین فرصت آموزش مهارت‌های زندگی به دانش آموزان است

اسلامشهر(پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهرتاکید کرد: دانش آموزان با حضور در پایگاه های تابستانی ، علاوه بر غنی ساختن اوقات فراغت ، آموزش های لازم مهارت‌های زندگی را جهت ساختن آینده ای مطلوب فرا خواهند گرفت.

کد مطلب: ۸۳۰۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی اسلامشهر: پایگاه‌های تابستانی بهترین فرصت آموزش مهارت‌های زندگی به دانش آموزان است

ابوالفضل اخوان در گفتوگو با خبرنگار پانا، آموزش و پرورش اسلامشهر را در سال تحصیلی 97-96 از لحاظ کسب موفقیت‌های گوناگون در زمینه فعالیت‌های پرورشی و تربیت بدنی مثبت ارزیابی کرد و کسب رتبه های برتر را نتیجه همدلی و همکاری مجموعه نیروهای شاغل در واحدهای آموزشی و کارشناسان اداری دانست .

وی در ادامه افزود: کسب رتبه های برتر استانی در مسابقات قرآن، عترت و نماز، فرهنگی و هنری، برگزاری سمینارهای متعدد در زمینه های آموزش سلامت ،مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، اجرای طرح معاینات رایگان پزشکی با همکاری ارتش جمهوری اسلامی و بدست آوردن رتبه های ورزشی در مسابقات استانی دانش آموزی ، بخشی از موفقیت های ما در سال تحصیلی 97-96 بود.

اخوان در بخش دوم گفتگو به تشریح برنامه های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان 97 پرداخت و گفت: با برگزاری جلسات متعدد از جمله شورای آموزش و پرورش و جلسات مدیران و معاونین پرورشی و تربیتی واحدهای آموزشی مقرر شد تعداد 60 پایگاه در مدارس تعیین و آماده اجرای فعالیت‌های تابستانی در رشته های قرآنی ،فرهنگی ،ورزشی، اجرای دوره های آموزشی خبری و عکاسی خبرگزاری پانا ، اردوهای علمی و تفریحی برگزار شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر تاکید کرد: علاوه بر پایگاه‌های مذکور دو کانون فرهنگی تربیتی الغدیر و طوبی، مجموعه سالن های ورزشی و استخرهای تربیت بدنی در اختیار دانش آموزان جهت برخورداری از تابستانی پربار و با هدف و ایجاد شور و نشاط قرار دارند.

وی اظهار داشت: در اجرای تمام فعالیت‌های تابستانی سعی می‌کنیم شعار سال مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی برحمایت از کالای ایرانی را در راس برنامه ها قرار دهیم.

اخوان متذکرشد: مجموعه ارگان‌ها و نهادهای شهرستان اسلامشهر ازجمله، فرمانداری، هلال احمر، اداره ورزش و تربیت بدنی، اداره تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه، سازمان فرهنگی هنری شهرداری اسلامشهر در طول برنامه تابستانی غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با مجموعه آموزش و پرورش اسلامشهر همکاری خواهند داشت.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار