فرماندار مراغه : جشنواره خیرین مدرسه ساز مهمترین رویداد عمرانی و فرهنگی است

مراغه (پانا ) - معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه شهرستان مراغه گفت: بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز آذربایجان شرقی به میزبانی مراغه ،مهمترین رویداد عمرانی و فرهنگی به شمار می رود.

کد مطلب: ۸۳۰۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار مراغه : جشنواره خیرین مدرسه ساز مهمترین رویداد عمرانی و فرهنگی است

حمید شکری عصر دوشنبه در جلسه هماهنگی بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز که با حضور روسای ادارات و نهاد ها در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد ، افزود :برگزاری چنین جشنواره هایی از لحاظ زمانی مقطعی است ولی تاثیرات آن ها ماندگار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه محور اصلی این جشنواره ،مشارکت در مدرسه سازی و رفع نواقصات آموزشی است ، تاکید کرد : در کنار این برنامه ها ، توجه به بخش سرمایه گذاری شهری در حوزه های صنعت ، گردشگری و تولیدی و همچنین شناساندن ظرفیت ها و پتانسیل های مورد برنامه ریزی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه این شهرستان از آمادگی کامل برای برگزاری این جشنواره برخوردار است،گفت: تمامی دستگاه های اجرایی مراغه در کنار آموزش و پرورش تمامی امکانات خود را بسیج کرده اند تا این رویداد مهم به نحو احسن برگزار شود.

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: 50درصد مدارس استان آذربایجان شرقی توسط خیرین مدرسه سازاحداث شده است.

عبداله فرمانی افزود : آذربایجان شرقی از دوهزار خیر مدرسه ساز بهره مند می باشد که این خیران در طول 20سال گذشته بیش از ده هزار میلیارد ریال به توسعه فضای آموزشی کمک کرده اند.

وی با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی رتبه اول کشور درساخت مدارس خیر ساز دارد ،گفت: روحیه مشارکت در مدرسه سازی باعث شده است که در طول یک سال گذشته ،تعهد خیرین مدرسه سازاستان بیش از 800میلیارد ریال باشد.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه نیز در این جلسه گفت: بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز ششم تیر امسال در تالار سرباز این شهرستان برگزار می شود.

جلیل اسلامی افزود : این جشنواره با شعار رویش نیک اندیشان جوان و با حضور مسئولین کشوری و استانی و 600خیر مدرسه ساز به اجرا در خواهد آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار