کارشناس حوزه فرهنگی آموزش وپرورش استان اردبیل:

مسابقات فرهنگی هنری زمینه ساز کشف استعدادهای دانش آموزان در حوزه فرهنگ و هنر میباشد

شهرری(پانا)- کارشناس حوزه فرهنگی آموزش وپرورش استان اردبیل درحاشیه برگزاری  سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی هنری کشوری گفت: این مسابقات میتواند باعث کشف ، ارائه و پرورش استعداد های دانش آموزان در حوزه فرهنگ و هنر می باشد.

کد مطلب: ۸۳۰۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات فرهنگی هنری  زمینه ساز کشف استعدادهای دانش آموزان در حوزه فرهنگ و هنر میباشد

علی رضایی در گفت و گو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران ضمن بیان این مطلب گفت: یکی از اهداف برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری پرورش استعدادهای دانش آموزان در این حیطه است.

وی در ادامه افزود: دانش آموزان در مقاطع ابتدایی و دوره اول و دوم متوسطه تفاوت های فردی و استعدادهای بسیاری دارند که به دلیل علاقمندی هر یک از آن ها منجر به ایجاد 50 رشته متنوع می گردد.

رضایی تاکید کرد: مسابقات می تواند استعدادها را در فضای آموزشی مورد توجه قرار دهد و آنها را برای ورود به عرصه فرهنگ و هنر جامعه در آینده ای نه چندان دور آماده کند تا به عنوان پشتوانه ای برای فرهنگ و هنر مملکت فعالیت کنند.

نماینده استان اردبیل با توجه به تجربه حضور 15 ساله خود در این مسابقات گفت: با توجه به شرایط موجود فضاسازی و محل اسکان پذیرش و ثبت آثار دانش آموزان در چند سال اخیر که به میزبانی شهرستان ری صورت گرفته ،رضایت بخش و مطلوب می باشد.

/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار