رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان:

سازمان دانش آموزی از ظرفیت موجود برای برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی استفاده می کند

سمنان (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان از آمادگی لازم سازمان دانش آموزی استان جهت تعامل و همکاری برای هرچه با شکوه تر برگزارشدن هشتمین جشنواره کتابخوانی در استان سمنان خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۰۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی از ظرفیت موجود برای برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی استفاده می کند

محمدرضا عامریان در نشستی با مدیرکل، کارشناس فرهنگی و کارشناس روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان گفت: می توان از ظرفیت سازمان دانش آموزی استان سمنان و اردوی ملی پیشتازان، جهت اطلاع رسانی هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی استفاده کرد.

وی خواستار ایجاد مراکز پاتوق فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی استان شد و گفت: با ایجاد این پاتوق ها می توانیم از همکاری دانش آموزان برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی متعدد مانند نشست کتاب‌خوان، رونمایی کتاب، نقد کتاب، دوره‌های آموزشی و فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و جذب دانش آموزان به این مکان فرهنگی استفاده کنیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان نیز، با اشاره به این مطلب که جشنواره کتابخوانی رضوی به منظور ترویج سبک زندگی رضوی، بخشی با عنوان «مسابقه کتابخوانی خانواده رضوی» با حضور تمام اعضای خانواده برگزار می‌کند، افزود: بر این اساس شرکت برای تمامی علاقه‌مندان در تمامی گروه‌های سنی میسر است.

نورعلی غلامحسین نیا سماکوش گفت: در نظر داریم با همکاری سازمان دانش آموزی استان سمنان، برنامه‌های متنوع فرهنگی را در کتابخانه‌های عمومی سطح استان سمنان برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: تلاش نهاد بر این است که به سمتی حرکت کنیم تا کتابخانه‌های عمومی، علاوه بر ارائه خدمات در حوزه امانت کتاب، پاسخگوی بسیاری از دیگر نیازهای فرهنگی، اجتماعی مردم منطقه باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار