قهرمان مسابقات رزمی اوراآسیا:

رشته رزمی «کمبت جوجیتسو» برای اولین بار در کشور راه‌اندازی می‌شود

اردبیل (پانا) - قهرمان مسابقات رزمی اوراآسیا گفت: پیشنهاد راه‌اندازی رشته رزمی «کمبت جوجیتسو» در ایران توسط رئیس این کمیته ورزشی در فدراسیون جهانی ارائه شده و در تلاش برای راه‌اندازی رشته مذکور در کشور خواهیم بود.

کد مطلب: ۸۳۰۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد
رشته رزمی «کمبت جوجیتسو» برای اولین بار در کشور راه‌اندازی می‌شود

افراسیاب نوری‌آذر، با اشاره به سابقه فعالیت‌های ورزشی و مدال‌های کسب شده خود در میادین بین‌المللی، اظهار کرد: به اردبیلی بودن خود افتخار کرده و از اینکه به عنوان فرزند کوچکی از خطه قهرمان‌پرور اردبیل، در میادین مختلف آسیایی و جهانی موفق به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس کشورمان می‌شوم، بسیار خرسندم .

وی افزود: با توجه به علاقه وافری که از دوران کودکی نسبت به رشته‌های رزمی داشتم، از سابقه فعالیت در رشته‌های مختلف رزمی برخوردار بوده و با ۳۱ سال فعالیت در رشته کیوکوشین و اخذ « دان ۶ فدراسیون ایران» با تمام توان خود در مسابقات مختلف رزمی حضور به هم رسانده و برای پرورش و معرفی استعدادهای ورزشی در تلاش هستم .

این قهرمان ارزنده ورزشی ادامه داد: در کارنامه ورزشی خود از سابقه کسب عنوان قهرمانی در اولین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در بخش سبک‌های آزاد ایران و قهرمانی اوراآسیایی کیوکوشین و u.f.k برخوردار بوده و با روحیه مضاعف برای کسب افتخارات دیگر ورزشی برای استان و کشور عزیزمان در تلاش خواهم بود .

نوری‌آذر بیان کرد: در ماه‌های اخیر با حضور در مسابقات قهرمانی جهان در رشته «کمبت جوجیتسو» به میزبانی کشور جمهوری آذربایجان موفق به کسب نشان طلای این مسابقات شدم و در پی کسب این افتخار، رئیس این کمیته ورزشی در فدراسیون جهانی، پیشنهاد راه‌اندازی رشته «کمبت جوجیتسو» در ایران را به ما ارائه داد .

وی به ضرورت حمایت از ورزشکاران توسط حامیان و بنگاه‌های خصوصی اشاره کرد و توضیح داد: در ماه های اخیر، مجتمع آبدرمانی ۹ چشمه شهرستان سرعین حمایت و پشتوانه‌های لازم را از بنده برای حضور در مسابقات قهرمانی اوراآسیایی آذربایجان انجام داده و بدون حمایت‌های این مجموعه دستیابی به این افتخار امکان‌پذیر نبود .

قهرمان مسابقات اوراآسیایی رشته «کمبت جوجیتسو» از زحمات استاد نگینی و مجید آقازاده قهرمان جوجیتسوی جهان که به عنوان نائب‌رئیس از طرف فدراسیون اورآسیایی مشغول به فعالیت بوده و همواره حامی این رشته هستند، قدردانی کرد و یادآور شد: از مسؤولان فدراسیون ورزش‌های رزمی و وزارت ورزش و جوانان تقاضامندیم تا با حمایت‌های لازم از رشته «کمبت جوجیتسو» زمینه راه‌اندازی آن را در ایران فراهم کنند .

نوری‌آذر بیان کرد:«کمبت جوجیتسو» به صورت گسترده در ۶۱ کشور جهان راه‌اندازی شده و مسابقات آن در رده‌های مختلف سنی به صورت متناوب و منسجم برگزار می‌شود، در شرایطی که این رشته ورزشی در کشور ما هنوز راه‌اندازی نشده و حمایت از راه‌اندازی و فعال‌سازی آن لازم به نظر می‌رسد.

وی به معرفی رشته «کمبت جوجیتسو» پرداخت و گفت: این رشته به عنوان ورزشی مفرح و جذاب علاوه بر اینکه نیازمند آمادگی جسمانی بالای ورزشکاران است، تلفیقی از رشته‌های کاراته، جودو، بوکس و کشتی بوده و ترویج این رشته ورزشی و معرفی آن از جمله مهمترین اهداف بنده در طی ماه‌های آینده خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار