قیمت سکه به بالای ۲.۵ میلیون تومان بازگشت

تهران (پانا) - قیمت سکه بهار آزادی طرح جدید که طی چند روز گذشته روند کاهشی  در پیش گرفته بود امروز با افزایش ۲۱۰ هزار تومانی دوباره به بالای ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.

کد مطلب: ۸۳۰۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
قیمت سکه به بالای ۲.۵ میلیون تومان بازگشت

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز دوشنبه بیست و هشتم خرداد در بازار تهران با ۲۱۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۲ میلیون و ۵۳۵ هزار تومان تعیین شد.

همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۸۶ هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته، ۲ میلیون و ۳۸۹ هزار تومان داد و ستد شد. از سویی دیگر، امروز در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی با ۳۰ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به مدت مشابه، یک میلیون و ۲۱۷ هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی نیز با ۱۵ هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته ۶۹۷ هزار تومان معامله شد.

بر اساس این گزارش، هر قطعه سکه گرمی با ۲ هزار تومان افزایش ۳۹۶ هزار تومان معامله شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۶ هزار و ۹۴۰ تومان رشد ۲۱۳ هزار و ۴۴۰ تومان قیمت خورد.

با این حال بر اساس اعلام بانک مرکزی، قیمت هر دلار آمریکا با ۳ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۴ هزار و ۲۴۲ تومان تعیین شد. افزون بر این، نرخ هر یورو نیز با یک تومان افت به ۴ هزار و ۹۱۷ تومان رسید و هر پوند نیز با ۳ تومان افزایش ۵ هزار و ۶۲۹ تومان قیمت‌گذاری شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار