همایش بزرگ رسانه ای پانا در آذربایجان شرقی/۴

اولین جلسه هماهنگی دبیرخانه همایش بزرگ رسانه ای پانا تشکیل شد

پانا(تبریز)-اولین جلسه هماهنگی اعضای کمیته همایش رسانه ای بزرگ پانا در محل دبیرخانه مربوطه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۰۳۳۶
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه هماهنگی دبیرخانه همایش بزرگ رسانه ای پانا تشکیل شد

صبح امروز،یکشنبه، در محل دبیرخانه همایش بزرگ رسانه ای پانا اولین جلسه هماهنگی اعضای کمیته تشکیل شد که در ابتدای این جلسه اهداف تشکیل این دبیرخانه و از جمله رسالت های مهم خبرگزاری پانا که همواره تربیت و پرورش خبرنگاران بوده است یادآوری شد.

خبرگزاری پانا در طول پانزده سال قدمت خود فعالیت مستمر و مطلوبی داشته که شناخت و معرفی بیشتر رسالت های پانا از جمله اهداف مهم این همایش رسانه ای خواهد بود.

لازم به ذکر است در طول اولین نشست دبیرخانه، بخش های مختلف همایش از جمله تقدیر از چهره های پانایی قدیم و برجسته، تقدیر از فعالان فعلی خبرگزاری پانا، برگزاری ورک شاپ و کارگاه های جانبی آموزش خبرنویسی و عکاسی با تدریس اساتید مجرب و بنام کشور مورد بررسی اعضای دبیرخانه قرار گرفت.

همچنین یکی از برنامه های ویژه ای که در راستای همایش بزرگ رسانه ای پانا انجام خواهد شد، مجموعه گفت وگوی چهره های شاخص و برجسته جامعه رسانه ای استان با پانا که به شکل کتابی به چاپ خواهد رسید. در این خصوص هماهنگی های لازم بین اعضای کمیته اطلاع رسانی همایش در جلسه امروز نیز صورت گرفت.

شایان ذکر است،همایش رسانه ای بزرگ پانا با حضور مسئولان استانی و دانش آموزان و فعالان رسانه ای استان در اواسط شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار