نشست فصلی مجامع اعضا،مربیان و مدرسین سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی برگزار شد

ارومیه (پانا)- – نشست فصلی مجامع اعضا،مربیان و مدرسین سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی با حضور دبیران، جانشین های دبیران و منشی های این مجامع برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۰۳۲۶
لینک کوتاه کپی شد
نشست فصلی مجامع اعضا،مربیان و مدرسین سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی برگزار شد

نشست فصلی مجامع اعضا،مربیان و مدرسین سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی با با حضور مدیر،معاون، کارشناس مسئول و کارشناسان سازمان دانش آموزی استان دبیر،جانشین دبیر و منشی این مجامع در محل سالن کنفرانس سازمان برگزار شد.

حسین عباس زاده مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی در این نشست به اهمیت برگزاری این جلسات اشاره کرد و اظهار داشت: مجامع اعضا، مربیان و مدرسین در واقع عصاره های همه تشکل های سازمان دانش آموزی به شمار می روند و هم صحبتی و مشورت با نمایندگان این مجامع گام های موفقیت در برنامه های سازمان دانش آموزی را بلندتر و پایه های آن را استوارتر خواهد کرد.

عباس زاده افزود: سازمان دانش آموزی استان باید نمایندگان مجامع در برنامه ریزی فعالیت های تشکیلاتی دخیل و همراه بداند و از همه نظرات و پیشنهادات و انتقادات سازنده آنان بهره گیرد.

وی در رابطه با سیاست های سازمان دانش آموزی در امور تشکل ها گفت: برای سال 97 و بخصوص تابستان امسال برنامه ریزی ویژه ای از سوی مجموعه سازمان دانش آموزی صورت گرفته است که حضور فعال در فعالیت های پایگاه های نابستانی، آموزش و کارآموزی خبرنگاری برای دانش آموزان عضو خبرگزاری پانا، برنامه های اموزشی مهارت های تشکیلاتی و حضور با برنامه در اردوی ملی 97 و همچنین حضور قدرتمند و طبق برنامه ریزی مشخص و هماهنگ در مجلس دانش آموزی از جمله این اهداف پایه گزاری شده به حساب می آید.

عباس زاده به مطالبه های مدیرکل آموزش و پرورش و معاون پرورشی و فرهنگی وی از فعالیت های این سازمان نیز اشاره کرد و گفت: حضور مؤثر دانش آموزان در محافل و مجامع اجتماعی و آموزش مهارت های زندگی برای دانش آموزان مطالبه آقای محمدی مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان در کنار همه حمایت هایشان از مجموعه سازمان دانش آموزی است، همچنین معاون محترم پرورشی نیز با یک نگاه تربیتی و اجتماعی با برنامه، فعالیت های سازمان دانش آموزی را برنامه ریزی و رصد می کنند که از نگاه ها و تلاش های این دو بزرگوار کمال تقدیر و تشکر را داریم.

مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی در پایان در خصوص اردوی ملی نیز گفت: به همت مربیان تشکیلاتی در سطح استان و بر نامه ریزی صورت گرفته در سازمان دانش آموزی، امسال جهت حضور مؤثر و قوی در اردوی ملی ، پیش اردوهای آموزشی و انتخابی پیش بینی شده است و با تمام قدرت در اردوی ملی 97 حضور خواهیم یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار