رئیس اداره تبلیغات اسلامی رشت: شبکه تبلیغ پیشگام در مبارزه با آسیب‌های اجتماعی است

رشت (پانا) - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رشت از رشد 12 درصدی اعزام مبلغ به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: شبکه تبلیغ پیشگام در مبارزه با آسیب‌های اجتماعی است .

کد مطلب: ۸۳۰۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد
رئیس اداره تبلیغات اسلامی  رشت: شبکه تبلیغ پیشگام در مبارزه با آسیب‌های اجتماعی است

حجت‌الاسلام صادق دوستار با ارائه گزارشی از برنامه‌های فرهنگی، تبلیغی و قرآنی در ماه مبارک رمضان اظهار کرد:امروز نمی‌توان شبکه تبلیغ را فقط منحصر به منبر و محراب کرد و بلکه باید از ظرفیت شبکه تبلیغ برای مسائل روز و پیشگیری و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی استفاده کرد.

وی،مناسبت‌های دینی از جمله ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای تبلیغات و اطلاع‌رسانی دینی دانست و افزود: برای استفاده بهینه از این ظرفیت باید زیرساخت‌های فرهنگی و تبلیغی در سطح شهرستان مهیا باشد.

این مسئول فرهنگی با بیان اینکه ۳۹۰ مسجد در ماه مبارک رمضان امسال تحت پوشش تبلیغی این سازمان قرار داشتند، تصریح کرد: ۲۱۵ مبلغ دینی در ماه رمضان امسال به مساجد و دستگاه‌های دولتی اعزام شدند و با توجه به اینکه بعضی از روحانیون و مبلغین در روز ۲ مسجد و تعدادی هم با احتساب نماز مغرب و عشاء۳ مسجد را برای تبلیغ همکاری می‌کردند در مجموع ۳۹۰ مسجد برای شبکه تبلیغ این اداره فعال بود .

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های قرآنی همزمان با ماه رمضان در شهرستان رشت، افزود: با همکاری مؤسسات و خانه‌های قرآنی بیش از ۳۰ برنامه قرآنی در سطح شهرستان از جمله ۴ محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان استان و قاریان بین‌المللی برگزار شد .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رشت به برنامه‌های تفسیر موضوعی قرآن اشاره کرد و یادآور شد: در سطح شهر رشت دو تفسیر موضوعی قرآن کریم با حضور مفسرین اعزامی از قم در دو مسجد شهر رشت برگزار شد.

حجت‌الاسلام دوستار در پایان به ضرورت برنامه‌ریزی فرهنگی، تبلیغی و قرآنی در مناطق آسیب پذیر شهر رشت تأکید و خاطرنشان کرد: باید با هم فکری و با استفاده از امکانات بین دستگاهی و بهره برداری از همه ظرفیت‌ها برای پیشگیری و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در مناطق حاشیه شهر رشت استفاده کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار