مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان :

جلب مشارکت خیرین در امر مهم مدرسه سازی از اولویت های آموزش و پرورش است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان گفت: اولویت اصلی آموزش و پرورش جلب مشارکت خیرین در امر مهم مدرسه سازی است و خیرین مدرسه ساز نقش مهمی در ارتقای رشد علمی جامعه دارند.

کد مطلب: ۸۳۰۲۸۹
لینک کوتاه کپی شد
جلب مشارکت خیرین در امر مهم مدرسه سازی از اولویت های آموزش و پرورش است

حجت اله فدایی به مناسبت برگزاری بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان مرکزی، گزارشی از فعالیت های مجمع خیرین مدرسه ساز این شهرستان ارائه داد .

وی ضمن تقدیر از فعالیت های خیرین مدرسه ساز در شهرستان دلیجان افزود: تجلیل از خیرین مدرسه ساز ، تقدیر از تلاش و از خودگذشتگی مردان و زنانی است که با حضور در عرصه مدرسه سازی، آینده روشنی برای ایران اسلامی رقم زده اند.

مدیر آموزش و پرورش دلیجان اظهار داشت: خیرین مدرسه ساز، با حرکت در مسیر ارزش های اسلامی از مال و دارایی خود در جهت رشد و ارتقاء علم و دانش بهره برده و نام خود را جاودان ساختند.

فدایی اولویت اصلی آموزش و پرورش شهرستان دلیجان را جلب و جذب مشارکت خیرین در امر مهم مدرسه سازی دانست و بیان کرد: این مدیریت به دلیل کمبود فضای آموزشی در شهرستان خواستار توجه بیشتر خیرین است.

وی به فعالیت های مجمع خیرین در شهرستان اشاره کرد و گفت: خیرین مدرسه ساز در شهرهای دلیجان و نراق و تعدادی از روستاها 15 واحد آموزشی و پرورشی و رفاهی احداث نموده اند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان اضافه کرد: عملیات اجرایی تعداد 4 واحد آموزشی نیز توسط خیرین مدرسه ساز از سال 93 در شهر دلیجان آغاز شده و امید است این واحدهای آموزشی هر چه سریع تر به بهره برداری رسیده و مورد استفاده دانش آموزان قرار گیرد.

به گفته فدایی یکی از مشکلات اصلی آموزش و پرورش شهرستان دلیجان کمبود جدی و بحرانی فضای آموزشی در شهرک امام رضا(ع) و شهرک امام علی(ع) دلیجان است که جمعیت دانش آموزی به دلیل احداث مسکن مهر در این منطقه متمرکز شده و این مدیریت چشم یاری و کمک به سمت خیرین دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار