مراسم افتتاحیه کلاسهای اوقات فراغت آموزش و پرورش ناحیه دو ری برگزار شد

تهران (پانا) - معاون پرورشی وتربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری در مراسم اقتتاحیه کلا سهای اوقات فراغت ناحیه دو ری گفت :اوقات فراغت دانش آموزان کمتر از سال تحصیلی نیست و باید با برنامه ریزی صحیح زمینه رشد اجتماعی، عاطفی واخلاقی آنها را در این دوران فراهم کرد

کد مطلب: ۸۳۰۲۷۶
لینک کوتاه کپی شد
مراسم افتتاحیه کلاسهای اوقات فراغت آموزش و پرورش ناحیه دو ری برگزار شد

علیرضا حسن زاده در جمع دانش آموزان و اولیا ء درکانون فرهنگی وتربیتی شهید رجایی(ره) گفت: توجه به اوقات فراغت دانش آموزان از مهمترین برنامه های آموزش و پرورش محسوب می شود چون موجب کاهش آسیبهای اجتماعی و ارتقای رشد فکری و معنوی جوانان می شود.

وی توجه به اوقات فراغت دانش آموزان، شاد بودن . قابلیت انتخاب کلاسها و ارائه آموزشهای لازم به کودکان و نوجوانان از سنین پایین را موجب بیمه شدن آنها در برابر ناهنجاریهای اجتماعی دانست

معاون پرورشی وتربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو ری گفت: ۳۹ پایگاه اوقات فراغت در ناحیه دو ری در زمینه های فرهنگی، قرآنی، ورزشی ، علمی و هنری تشکیل شده است که جوانان و نوجوانان باید از این موقعیت های طلائی در جهت بهره بردن صحیح و بهینه نهایت استفاده را بنمایند.

حسن زاده در پایان با تأکید بر ضرورت هماهنگی دستگاه های متولی در امر غنی سازی اوقات فراغت، اظهار داشت: باید از موازی کاری پرهیز شود و از همه ظرفیت ها و قابلیت ها درسطح شهرستان استفاده و یک برنامه منسجم و متمرکز طراحی و اجرا شود.

/خبرنگار:هستی رفیعی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار