نمایشگاه عکس گروهی دانش آموزان هنرستان حکمت سنندج افتتاح شد

سنندج (پانا) - نمایشگاه عکس گروهی دانش‌آموزان هنرستان حکمت ناحیه یک سنندج با حضور معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۳۰۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه عکس گروهی دانش آموزان هنرستان حکمت سنندج افتتاح شد

این نمایشگاه روز گذشته در نگارخانه ارشاد سنندج افتتاح شد.

در این آیین افتتاحیه این نمایشگاه نامدار معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان، ضمن تشکر از دست اندرکاران و بانیان، برپایی این نمایشگاه ها را در شناسندن توانمندی های هنرجویان رشته های هنری به جامعه مفید و موثر دانست .

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را نشان دادن توانایی هنرجویان در رشته های فتوگرافیک و معرفی بیشتر این رشته در هنرستان، ایجاد علاقه و انگیزه برای سایر دانش‌آموزان و آموختن مهارت‌های لازم برای جذب بازار کار عنوان کرد.

حیدری، مدیر هنرستان حکمت ناحیه یک سنند، نیز در حاشیه این نمایشگاه با بیان اینکه در این نمایشگاه هنرآموزان رشته فتو گرافیک توانستند آموخته‌های خود را به نمایش بگذارند؛ اظهارداشت: این نمایشگاه باهمکاری هنرجویان، معلمان شاغل در آموزشگاه دخترانه حکمت راه اندازی شده است.

این نمایشگاه به همت هنرستان حکمت و با همکاری حنیفی سرپرست کارگاه و قادری هنرآموز رشته فتوگرافیک از 27 تا 31 خرداد دایر است و بازدیدکنندگان هر روز می‌توانند از ساعت 10 تا 12 صبح و 16 تا 20 عصر از این نمایشگاه دیدن کنند.

در این نمایشگاه 23 نفر از هنرجویان پایه یازدهم رشته فتوگرافیک و هنرآموزشان آثار خود را به نمایش گذاشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار