استاندار کردستان :تلاش بخش صنعت و خدمات برای دریافت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی ضروری است

سنندج (پانا) - استاندار کردستان خواستار تلاش گسترده بخش صنعت استان برای استفاده از تسهیلات ارزان قیمت اشتغال پایدار روستایی و افزایش اشتغال شد.

کد مطلب: ۸۳۰۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد
استاندار کردستان :تلاش بخش صنعت و خدمات  برای دریافت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی ضروری است

بهمن مرادنیا استاندار کردستان،در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان کردستان با بیان اینکه بخش صنعت و خدمات ما در استفاده از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی موفق عمل نکرده است گفت: اگر استانهای دیگر می توانند از این تسهیلات استفاده کنند مانیز حق داریم از این فرصت پیش آمده استفاده و سهم مان را از بخش صنعت در روستاها دریافت کنیم.

وی با اعلام اینکه تسهیلات اشتغال پایدار روستایی ارزان قیمت و روزنه‌ای برای رونق تولید و اشتغال در روستاها است اظهار کرد: دستور العمل ها مدام در حال تغییر است وهمین امر فرصتی برای پیدا کردن راههای نو برای دریافت تسهیلات به شمار می رود.

مرادنیا با ابراز نارضایتی از میزان دریافت تسهیلات اشتغال روستایی از هفته گذشته تاکنون گفت: طبق آمارهای موجود استانهای دیگر پیشرفت و ما پس رفت داشته ایم و‌ انتظار داشتیم از رده دهم کشور به رده پنجم برسیم که این اتفاق نیفتاده است.

استاندار کردستان به سامانه ثبت نام اشتغال پایدار روستایی اشاره کرد و گفت: این سامانه تا پایان هفته باز است و هر لحظه ممکن است بسته شود و ما از این فرصت نتوانیم استفاده لازم را ببریم.

وی خواستار بررسی سریع دلایل موفقیت استانهای دیگر در دریافت تسهیلات اشتغال روستایی شد و افزود: هم اکنون حدود هزارو ۴۰۰ طرح در بانک ها در انتظار بررسی است و باید در تاپایان هفته همه آنها بررسی و نتیجه در جلسه هفته آینده اعلام شود.

مرادنیا تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط و بانک‌ها تمام وقت برای برای ثبت نام کلیه طرح های متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی وقت بگذارند.

وی افزود: امیدوارم با تلاش های صورت گرفته حوزه اشتغال روستایی در استان بتواند شاهد افزایش اشتغال و رونق تولید باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار