معاون آموزش متوسطه کردستان: مرحله استانی جشنواره نوجوان خوارزمی 31 خرداد برگزار می‌شود

سنندج (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان از برگزاری مرحله استانی چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی ویژه دانش آموزان متوسطه اول در سال تحصیلی جاری خبر داد .

کد مطلب: ۸۳۰۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزش متوسطه کردستان: مرحله استانی جشنواره نوجوان خوارزمی 31 خرداد برگزار می‌شود

مهدی نامدار معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کردستان گفت: مرحله استانی جشنواره نوجوان خوارزمی به مدت سه روز از سه شنبه 29 لغایت پنجشنبه 31 خرداد 97 در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار می شود.

وی با بیان اینکه جشنواره نوجوان خوارزمی برای چهارمین سال متوالی بین دانش آموزان متوسطه اول سراسر کشور در چهار مرحله آموزشگاهی، منطقه ای، استانی و کشوری برگزار می شود؛ گفت: مرحله آموزشگاهی که اول مهر ماه 96 با شرکت 60 هزار دانش آموز استان برگزار و تعداد 220 دانش آموز به مرحله استانی راه پیدا کردند و در نهایت 12 نفر به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان به محورهای برگزاری این جشنواره نیز اشاره کرد و گفت: جشنواره نوجوان خوارزمی در شش محور پژوهش، زبان انگلیسی، فعالیت های آزمایشگاهی، بازارچه، زبان و ادبیات فارسی و دست سازه های دانش آموزان برگزار می شود.

نامدار همچنین به بیان اهداف جشنواره نوجوان خوارزمی پرداخت و ارتقای دانش، مهارت و نگرش دانش آموزان، کیفیت بخشی به فرایند یاددهی- یادگیری، فرصت آفرینی برای رشد و شکوفایی استعداد ها و در نهایت تنوع بخشی به محیط های یادگیری را از اهداف این جشنواره عنوان کرد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در پایان خاطر نشان کرد: سال گذشته 12 دانش آموز استان به مرحله کشوری راه پیدا کردند و در نهایت یک رتبه اولی، دو رتبه دومی و سه رتبه سومی دانش آموزان نیز به عنوان برگزیده کشوری انتخاب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار