سرپرست شهرداری منطقه دو:

توسعه شهری قم با مشارکت شهروندان تسریع‌ می یابد

قم (پانا)- سرپرست شهرداری منطقه دو بر لزوم مشارکت شهروندان به منظور تسریع در روند اجرای پروژه های شهری قم تأکید کرد.

کد مطلب: ۸۳۰۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
توسعه شهری قم با مشارکت شهروندان تسریع‌ می یابد

رضا رحیمی در دیدار مردمی با شهروندان محله شادقلی خان در مسجد باب الحوائج ، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات عمرانی و خدماتی در این محله از نزدیک با اهالی به گفتگو نشست و مسائل و مشکلات شهروندان را مورد بررسی قرار داد.
در این دیدار که برخی از اعضای شورای اسلامی شهر حضور داشتند ،سرپرست شهرداری منطقه دو بر لزوم افزایش و توسعه فضای سبز شهری در سطح این منطقه تاکید کرد و اظهار داشت: اگر زمین داران و کسانی که می توانند در خصوص واگذاری زمین اقداماتی عام المنفعه انجام دهند، می توانیم با ایجاد و تجهیز این زمینها سرانه فضای سبز مناطق حاشیه ای و کمتر برخوردار را افزایش دهیم.
رضا رحیمی افزود: خدمت رسانی به شهروندان از اهم وظایف شهرداری است که در حال حاضر این امر با تمام توان و امکانات توسط مدیران و پرسنل مجموعه شهرداری منطقه دو در حال انجام است.
وی با اشاره به آغاز نهضت آسفالت و جدول گذاری در سطح منطقه افزود: از ابتدای سال جاری با تلاش مضاعف و حمایتهای انجام شده توسط مدیریت شهری قم ، اقدامات خوبی در منطقه دو شکل گرفته و توانستیم بسیاری از معابر اصلی و فرعی که سالها نیازمند بازسازی و روکش آسفالت بود را انجام دهیم که ثمره آن آرامش و رضایت مندی ساکنین از مجموعه مدیریت شهری است.
وی افزود: امیدواریم با حمایت های خوبی که شهردار قم و اعضای شورای اسلامی شهر از طرحهای عمرانی و خدماتی در منطقه دو دارند ضمن الویت‌بندی طرحها، نسبت به تکمیل و بهره برداری از آنها اقدام نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار