در نواحی هفتگانه آموزش و پرورش مشهد

آزمون حضوری الکترونیکی داوطلبان مدیریت مدرسه برگزار می شود

مشهد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت : در ادامه روند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس دولتی ، چهارشنبه 30 خرداد97 آزمون حضوری الکترونیکی در مشهد مقدس برای داوطلبان تصدی پست مدیریت مدرسه برگزار می شود .

کد مطلب: ۸۳۰۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
آزمون حضوری الکترونیکی داوطلبان مدیریت مدرسه برگزار می شود

قاسمعلی خدابنده در این خصوص اظهار داشت : به منظور گسترش تدریجی دستورالعمل فرایند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس مبتنی بر سامانه الکترونیکی ، این پروژه در سال تحصیلی 98-97 در استان خراسان رضوی صرفا در نواحی هفتگانه مشهد مقدس اجرا می شود .

وی افزود: در ابتدای موضوع، کمیته انتخاب و انتصاب مدارس در بهمن ماه 96 در هفت ناحیه آموزش و پرورش مشهد مقدس تشکیل شده و این کمیته ها مشخصات و تعداد مدارسی که در سال تحصیلی آینده نیاز به مدیر دارند را مشخص و همکاران فرهنگی که تمایل به تصدی پست مدیریت مدرسه را داشته اند با ورود به سامانه اینترنتی و ثبت و تایید اطلاعات پرسنلی و سوابق عملکردی جهت مدیریت هر کدام از مدارس اعلامی ثبت نام نموده اند .

این مقام مسئول ادامه داد : کمیته های انتخاب و انتصاب مدیران مدارس ، اطلاعات پرسنلی و سوابق عملکردی داوطلبان را بررسی و پس از استعلامات مقتضی این اطلاعات را به تایید رسانده اند، در مرحله بعد آزمون حضوری الکترونیکی برای متقاضیان در نظر گرفته شده که به صورت همزمان در سراسر کشور روز چهارشنبه 30 خردادماه 1397 در 14 مرکز در نواحی هفتگانه مشهد برگزار می شود .

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: سقف امتیاز آزمون 200 می باشد و در صورت کسب حداقل 40 درصد از مجموع نمره ، متقاضی مجاز به ورود به مرحله بعد خواهد بود .

خدابنده همچنین گفت: در این پروژه بیش از هفتصد همکار فرهنگی متقاضی مدیریت در مدارس شهر مشهد ثبت نام نموده اند و باتوجه به برنامه ریزی صورت گرفته ، سوابق عملکردی داوطلبان حداکثر 200 امتیاز ، آزمون حضوری الکترونیکی حداکثر 200 امتیاز و مصاحبه تخصصی حداکثر 400 امتیاز دارد که با نظر کمیته انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در نواحی هفتگانه مشهد مقدس ، بر اساس امتیاز کسب شده داوطلبان ، مدیران سال تحصیلی 98-97 مدارس شهر مشهد انتخاب خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار