مدیر سازمان دانش آموزی خراسان شمالی :

برگزاری جلسه پایگاههای تابستانی اوقات فراغت 

بجنورد (پانا)- پایگاه اوقات فراغت تابستانی سازمان دانش آموزی در شهرستانهای استان خراسان شمالی برگزار می شود .

کد مطلب: ۸۳۰۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه پایگاههای تابستانی اوقات فراغت 

مجید مصباح مدیر سازمان دانش آموزی خراسان شمالی در جلسه روسای دانش آموزی شهرستانها و مناطق استان گفت: برخورداری از فضای مناسب ،برگزاری کلاس‌های آموزشی، ورزشی و مهارت‌های تشکیلاتی یکی از مهم‌ترین شرایط انتخاب یک مدرسه به عنوان پایگاه تابستانی سازمان دانش‌آموزی است.و در این راستا یک پایگاه دخترانه و یک پایگاه پسرانه در هر شهرستان و مدیریت آموزش و پرورش منطقه در نظر گرفته شده است.

این مسئول فعالیت اردویی درون‌شهری و اردوی دو روزه درون‌استانی را یکی از برنامه‌های در نظر گرفته شده در پایگاه‌های تابستانی برشمرد و تصریح کرد: «این پایگاه‌ها از 10 تیرماه آغاز به کار کرده و تا هشت هفته متوالی شامل هفت هفته آموزشی و یک هفته تمهیدات، دایر خواهند بود.»

وی یادآور شد: «در پایان این دوره به دانش‌آموزان شرکت‌کننده گواهی‌نامه حضور در دروه‌های مهارت تشکیلاتی با تأیید رئیس پایگاه و مدیر سازمان دانش‌آموزی منطقه ارائه خواهد شد.

در ادامه مصباح اظهار داشت: اردوی ملی با حضور پیشتازان پسر از مورخه 97/05/10الی 97/05/16 در اردوگاه شهید باهنر تهران و اردوی ملی پیشتازان دختر از مورخه 97/05/20الی 5/26/ 97 در اردوگاه شهید رجایی نیشابور برگزار خواهد شد.

وی افزود :سهمیه هر استان برای حضور در اردوی ملی 35 نفر پسر و35 نفر دختر که شامل 5 تیم 7 نفره می باشد که برای اعزام به این اردو در کلیه مهارتهای تشکیلاتی قویترین تیم برای اعزام انتخاب خواهند شد.

زین العابدین شجاعی مشاور سازمان دانش آموزی در پایان روسای شهرستانها را دعوت به مشارکت مستمر وفعالتر از گذشته رهنمود نمود.

وی در پایان متذکر شد،هر تیم لازم است 5 تخصص تشکیلاتی شامل: مخابره، جهت یابی ، نقشه خوانی ، کار با قطب نما و.. را آموزش دیده باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار